
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Blue Coco, usytuowany w miejscowości Keramas, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Keramas – 300 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, usługa konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt zapewnia bar. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Każdego ranka serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne i pełne angielskie/irlandzkie. W miejscowości Keramas i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, nurkowanie z rurką oraz jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Saba Beach – 2,5 km, Plaża Lebih Beach – 2,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 29 km od obiektu Blue Coco. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Dane karty kredytowej wymagane są jedynie do zagwarantowania rezerwacji. Płatność za pobyt można uregulować wyłącznie w gotówce po przyjeździe. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: