
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek Golden Tulip Jineng Resort Bali zaprojektowany został w tradycyjnym balijskim stylu. Obiekt ten jest zlokalizowany w mieście Kuta, 400 metrów od centrum handlowego Mal Bali Galeria i oferuje odkryty basen, plac zabaw dla dzieci oraz centrum spa. Na miejscu do dyspozycji Gości jest też bezpłatny parking oraz bezpłatne WiFi, z którego można korzystać we wszystkich pomieszczeniach. Wszystkie pokoje w hotelu Golden Tulip Jineng Resort Bali są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, a niektóre dysponują tarasem lub balkonem z widokiem na basen i ogród. W każdym pokoju znajduje się łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków, kapciami i szlafrokami. W restauracji serwowane są posiłki w formie bufetu oraz dania z karty. Goście mogą również zamówić suchy prowiant na lunch oraz dania dietetyczne. Oferta obejmuje ponadto obsługę pokoju. Na terenie ośrodka mieści się centrum biznesowe, punkt informacji turystycznej i zaplecze konferencyjno-bankietowe. W hotelu działa całodobowa recepcja, której personel służy pomocą w zamówieniu usług pralni i pralni chemicznej, jak również w wypożyczeniu samochodu i rezerwacji transferów lotniskowych (za dodatkową opłatą). Rondo Dewa Ruci oddalone jest od hotelu Golden Tulip Jineng Resort Bali o 400 metrów, a ulica handlowa Kuta Square – o 1,5 km. Odległość od najbliższego lotniska, międzynarodowego portu lotniczego Denpasar, wynosi 3 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 423 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Pyszne jedzenie (szczególnie kanapki i burgery na lunch), duży wybór jedzenia na śniadaniu w formie bufetu. Niesamowicie uprzejmy i uśmiechnięty personel (największy plus hotelu). Przyjemny wypoczynek w sporym basenie. Dostępna siłowania. Zabiegi SPA na miejscu (chociaż dosyć drogie w porównaniu z tymi dostępnymi w mieście). Super bar przy lobby z widokiem na przepiękny ogród wewnątrz hotelu. Przyjemna obsługa również w barze (pamiętaj że ceny są tu podawane netto, ale obsługa zawsze o tym uprzedzała przed naliczeniem rachunku co uważam za bardzo uczciwe)
Wady: Niestety był hałas w hotelu i w jego otoczeniu. Najpierw przez trzy poranki budził nas ujadający naprzeciwko pies, po trzeciej nieprzespanej nocy zgłosiłem to obsłudze hotelu i bardzo przyjemna Pani z recepcji zaoferowała zmianę pokoju w zupełnie innej części hotelu za co jestem bardzo wdzięczny, ale w tym pokoju wentylacja załączała się nagle kilka minut po 6 rano i była głośna, i pracowała tak do północy."
"Wady: bardzo stary i zaniedbany hotel."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: