
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Ini Vie Villa Legian by Ini Vie Hospitality położony jest w miejscowości Legian i oferuje centrum spa oraz wannę z hydromasażem. W promieniu 1,4 km znajduje się plaża Legian. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. Wszystkie apartamenty są klimatyzowane i obejmują część wypoczynkową, jadalnię, taras oraz kuchnię z piekarnikiem, kuchenką mikrofalową, tosterem i czajnikiem. Ponadto w każdym apartamencie znajduje się łazienka z wanną z hydromasażem. Ręczniki są zapewnione. Do dyspozycji Gości jest odkryty basen. Istnieje możliwość zamówienia artykułów spożywczych i suchego prowiantu na lunch. W obiekcie można wypożyczyć rower. Okolica jest popularna wśród miłośników pieszych i rowerowych wycieczek. Obiekt Ini Vie Villa Legian by Ini Vie Hospitality oddalony jest o 2,1 km od plaży Double Six Beach oraz o 1,1 km od targu rękodzieła. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Denpasar – wynosi 5 km. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ini Vie Villa Legian by Ini Vie Hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rp 1 200 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 11 lub więcej lat płacą Rp 1 200 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, parasole przeciwsłoneczne, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: