
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Trio Indah 2 usytuowany jest w mieście Malang, zaledwie 5 minut jazdy od centrów handlowych Malang Town Square i Mall Olympic Garden. Na miejscu działa restauracja. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Hotel zapewnia bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i mieszczą część wypoczynkową. Każdy z nich wyposażony jest w biurko oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. We wszystkich pokojach znajduje się łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami. Codziennie podawany jest bezpłatny podwieczorek i przekąski. Hotel oferuje obsługę pokoju i usługi pralni, w tym pralni chemicznej. Udogodnienia obejmują zaplecze konferencyjne i bankomat. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny parking. Stację kolejową Malang Kotabaru dzieli od hotelu 10 minut jazdy. Dojazd do muzeów Malang Tempo Doeloe i Brawijaya również zajmuje 10 minut. Odległość od portu lotniczego Abdul Rachman Saleh wynosi 10,2 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Trio Indah 2 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 200000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W celu zagwarantowania rezerwacji należy wpłacić depozyt w wysokości 50% wartości rezerwacji. Personel hotelu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania im szczegółowych informacji dotyczących płatności. - -
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dorośli płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, owoce, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Wady: pluskwy"
"Zalety: lokalizacja w centrum blisko sklepów i restauracji, darmowy parking dla gości, wifi download 22 Mb upload 2 Mb, gorąca woda bez limitu. pokoje są odmalowane.
Wady: Pogryzienia przez pluskwy w wielu miejscach na ciele."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: