
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt OYO 90821 Gajah Mada Guest House Syariah znajduje się w miejscowości Medan. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w mieście Medan – 3,8 km, Pałac –muzeum Maimum – 5,4 km. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w biurko. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi, a z okien roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki Meczet w Medan – 5,6 km, Pajak Ikan Medan – 4,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Medan Kuala Namu, znajduje się 27 km od obiektu OYO 90821 Gajah Mada Guest House Syariah.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: