
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Capital O 92162 Hotel Wisata Karya położony jest w miejscowości Nganjuk i oferuje ogród. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor, a niektóre pokoje mają balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Obiekt dysponuje placem zabaw. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 137 km od obiektu Capital O 92162 Hotel Wisata Karya.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Unmarried Couples are not allowed. they need to provide a valid marriage certificate.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
parking, restauracja, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, przechowalnia bagażu, WiFi, odkryty basen, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking strzeżony, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, mały basen, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, basen, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: