
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt BATIQA Hotel Pekanbaru, usytuowany w miejscowości Pekanbaru, oferuje centrum fitness oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pelindo Port – 10 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bezpłatny transfer lotniskowy, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i sejf. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec autobusowy w Pekanbaru – 14 km, An Nur Mosque – 8,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sultan Syarif Kasim II, znajduje się 2 km od obiektu BATIQA Hotel Pekanbaru.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (bezpłatny), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: