
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Adisa Homestay oferuje zakwaterowanie w pokojach usytuowanych w miejscowości Rampal. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Taman Rekreasi Senaputra – 1,6 km, Park Alun-Alun Kota Malang – 2,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Alun-alun Tugu ( 1,6 km), Taman Rekreasi Kota ( 2,7 km), Gajayana Stadium ( 2,9 km). Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, indonezyjskim i malajskim, zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Malang Library – 3 km, Bentoel Museum – 3,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Abdul Rachman Saleh, znajduje się 13 km od obiektu Adisa Homestay.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: