
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Aleva Villa Seminyak by Ini Vie Hospitality akceptuje zwierzęta i oferuje bezpłatne WiFi w apartamentach znajdujących się w mieście Seminyak. Obiekt oferuje odkryty basen i wannę z hydromasażem. Odległość od centrum handlowego The Seminyak Square wynosi 1,5 km. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking, a obiekt zapewnia też bezpłatny transfer po okolicy. Apartamenty dysponują jadalnią i częścią wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Wszystkie oferują taras/patio z widokiem na ogród oraz kuchnię ze zmywarką do naczyń i piekarnikiem. Pozostałe udogodnienia obejmują kuchenkę mikrofalową, toster, ekspres do kawy i czajnik. Do dyspozycji Gości obiektu Aleva Villa Seminyak by Ini Vie Hospitality jest też łazienka ze szlafrokami, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Goście obiektu Aleva Villa Seminyak by Ini Vie Hospitality mogą korzystać z relaksujących masaży w centrum spa. Na życzenie możliwa jest dostawa artykułów spożywczych. Na miejscu działa też minimarket. Za dodatkową opłatą personel obiektu pomaga w wypożyczeniu roweru lub samochodu. W okolicy panują doskonałe warunki do jazdy konnej i nurkowania z rurką. Obiekt Aleva Villa Seminyak by Ini Vie Hospitality oddalony jest o 1,7 km od plaży Seminyak.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aleva Villa Seminyak by Ini Vie Hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that guests are required to present the same credit card used for the reservation upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rp 1 150 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 1 150 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, meble ogrodowe, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: