
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Alhambra Hotel & Convention, BW Signature Collection położony jest w miejscowości Tasikmalaya. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Oferta hotelu obejmuje kryty basen, centrum fitness oraz obsługę pokoju. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, amerykańskie lub azjatyckie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mount Galunggung – 17 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Bandung-Husein Sastranegara, znajduje się 107 km od obiektu Alhambra Hotel & Convention, BW Signature Collection.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 100000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rp 375 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, bezpłatny parking, winda, sejf, usługa parkingowego, faks / ksero, przechowalnia bagażu, kryty basen, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, basen z widokiem, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: