
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Położony w samym sercu Yogyakarty hotel Phoenix Yogyakarta - MGallery Collection jest kolonialnym zabytkiem z 1918 roku. W hotelu znajduje się spa, restauracja i luksusowe pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Pokoje urządzone są w stylu łączącym tradycję azjatycką i europejską. Każdy pokój wyposażony jest w minibar i sejf. W łazience znajduje się prysznic z gorącą wodą. Hotel Phoenix Yogyakarta oferuje doskonale wyposażone centrum fitness. Goście mogą również zrelaksować się w basenie. Hotel zapewnia ponadto możliwość wypożyczenia samochodu oraz bezpłatny parking. Restauracja Paprika serwuje na otwartym dziedzińcu dania kuchni indonezyjskiej, zachodniej i chińskiej. Koktajle i wyśmienite wina serwowane są w holu w barze 1918s. Hotel Phoenix Yogyakarta - MGallery Collection oddalony jest o 5 minut jazdy samochodem od dworca kolejowego Tugu i 20 minut jazdy od lotniska Adi Sucipto. Świątynie Borobudur i Prambanan znajdują się w odległości godzinnej jazdy od hotelu.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wieczorne rozrywki, tylko dla dorosłych, basen z widokiem, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: