
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Kobori Ryokan oferuje zakwaterowanie w pokojach urządzonych w stylu japońskim i zachodnim usytuowanych w tradycyjnym budynku. Jest on zlokalizowany 5 minut spacerem od stacji kolejowej Chuo Hirosaki. Podczas pobytu Goście mogą kąpać się w przestronnych łaźniach publicznych oraz zamówić masaż. Na miejscu warto także zobaczyć tradycyjny japoński magazyn Kura. Pokoje są klimatyzowane. Dostępne są pokoje z podłogą wyłożoną dywanem wyposażone w łóżko oraz pokoje ze słomianymi matami tatami, w których zapewniono japoński materac futon. Wszystkie pokoje zapewniają telewizor z płaskim ekranem, czajnik elektryczny i łazienkę. W niektórych z nich zapewniono przewodowy dostęp do Internetu. Suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji. Na miejscu znajduje się pralnia samoobsługowa na monety. Usługi pralni chemicznej można zamówić w recepcji. Do dyspozycji Gości jest także kserokopiarka. W jadalni serwowane jest japońskie śniadanie obejmujące określony zestaw dań. Goście, którzy chcieliby zjeść śniadanie na miejscu, proszeni są o dokonanie rezerwacji co najmniej 1 dzień wcześniej. Ryokan Kobori usytuowany jest 10 minut jazdy od dworca kolei JR Hirosaki oraz 15 minut spacerem od zamku Hirosaki. Ogród botaniczny zamku Hirosaki znajduje się 10 minut spacerem od obiektu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kobori Ryokan o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt może zakazać Gościom z tatuażami korzystania z ogólnodostępnej łaźni oraz innych udogodnień, w których tatuaże będą mogli zobaczyć pozostali Goście. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą ¥1 100 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: