
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt BANRYU 萬龍 バンリュウ, usytuowany w miejscowości Iida, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Onsen Matsukawa – 28 km. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono bezpłatne WiFi oraz taras z widokiem na góry. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową, kuchnię, jadalnię oraz prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków, bidetem i prysznicem. Wszystkie pokoje wyposażone są w biurko i czajnik. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu oraz jazdy na rowerze. Obiekt oferuje centrum biznesowe. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Matsumoto, znajduje się 102 km od obiektu BANRYU 萬龍 バンリュウ.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, miejsce na piknik, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: