
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Boasting natural hot spring baths that look out to surrounding mountains, Hanamomiji offers traditional Japanese-style accommodation in Jozankei. Various facilities like outdoor swimming pool, sauna and a gift shop are available. Free WiFi is provided in the public area. Fitted with tatami (woven-straw) flooring and traditional futon bedding, all rooms come with heating facilities, a flat-screen TV and a low table. The en suite bathroom has a bathtub and free toiletries. Hanamomiji Ryokan provides a 24-hour front desk services and free luggage storage. Guests can reserve one of the cosy family hot spring baths at an additional charge. Karaoke facilities and a game room are available at the main building Shika-no-yu. The ryokan is a 50-minute drive or free shuttle ride from Sapporo. Shin Chitose Airport is a 90-minute drive away. Guests can enjoy seasonal Japanese dinner prepared with fresh ingredients from Hokkaido, which is served in the restaurant, a private dining room or in the guest room depending on the rate type and availability. The breakfast buffet includes Japanese and Western dishes.
Obiekt może zakazać Gościom z tatuażami korzystania z ogólnodostępnej łaźni oraz innych udogodnień, w których tatuaże będą mogli zobaczyć pozostali Goście. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Guests must check in by 19:00 to eat dinner at the property. Guests who check in after this time may not be served dinner, and no refund will be given. Please also note that guests without a dinner-inclusive plan cannot eat dinner at the restaurant. Children’s dinner menu is available upon request. Reservations must be made 7 days prior to the check-in date. The shuttle departs at 15:00. The shuttle from the property to Sapporo departs at 10:00. When booking 5 or more rooms, please note that the following conditions apply: - A non-refundable deposit is obliged 30 days prior to your day of arrival. If you have booked within 30 days of arrival, the deposit will be charged after you book. - Your booking will be cancelled if the deposit cannot be processed. - Your booking will also be cancelled if the property is unable to contact you prior to your stay. - Different cancellation policies are applied - Different conditions and additional supplements may apply depending on the day of your stay and number of guests. Please contact the property directly for more details.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, narciarstwo, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, masaż, tenis stołowy, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking w garażu, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, masaż całego ciała, fotel do masażu, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: