
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Hotel GrandConsort Naha położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Naha. W pobliżu znajduje się: Plaża Naminoue i Yachimun Street. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólny salon, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mauzoleum Tamaudun – 4,2 km, Świątynia Sefa Utaki – 20 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Naha, znajduje się 5 km od obiektu Hotel GrandConsort Naha.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel GrandConsort Naha o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, automat z napojami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: