+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Shikisai is a 35-minute drive from Tobu Nikko Station and JR Nikko station, and a shuttle to the station is provided once a day. It offers 2 public hot-spring baths, free parking on site and free Wi-Fi in all areas. The property provides a free shuttle from Tobu Nikko Station and JR Nikko Station to the property. Featuring tatami (woven straw) flooring, guest rooms offer both air conditioning and heating facilities. Each is fitted with a flat-screen TV. The en suite bathroom comes with toiletries and a bathtub. The hotel offers both indoor and outdoor hot spring baths. Luggage storage is provided. Guests can enjoy breakfast and dinner at the dining room or at the restaurant. A traditional Japanese Kaiseki (multi-course) dinner is offered. Shikisai Hotel is a 35-minute drive from Nikko Toshogu and Futarasan Shrine. It is a 10-minute drive from the Kegon Waterfall and a 15-minute drive from the Senjo-ga-hara Plateau. There is no elevator available in the hotel. Access to guest rooms, restaurants, and public baths is by staircase only.
Obiekt może zakazać Gościom z tatuażami korzystania z ogólnodostępnej łaźni oraz innych udogodnień, w których tatuaże będą mogli zobaczyć pozostali Goście. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Shikisai o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Child rates apply. Guests with children must inform the property at the time of booking. Please specify how many children will be staying and their respective ages in the special request box. Guests are requested to advise the hotel of their mobile phone number in Japan, if possible. Guests who will arrive outside reception hours must inform the hotel in advance. Please note, not all requests regarding food allergies and dietary needs can be guaranteed. Please contact the property for more details. To use the hotel's free shuttle, please contact the property in advance (TEL:0570-022-251). Guests with a meal inclusive rate are required to contact the property in advance in the following cases. If the property is not informed in advance, the property will not be able to accommodate your requests. - Guests with food allergies or dietary needs (e.g. vegetarian guests) The public baths are open from 15:00 till 10:30 on the next day.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (bezpłatny), automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: