
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Park Hyatt Niseko Hanazono, położony w miejscowości Niseko, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla alergików, ogród, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hirafu Station – 12 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, centrum fitness, a także kryty basen i saunę. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Park Hyatt Niseko Hanazono obejmuje wannę z hydromasażem i gorące źródła. Okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa i jazdy na rowerze. W hotelu działa także wypożyczalnia sprzętu narciarskiego oraz wypożyczalnia rowerów. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku mandaryński, niemieckim, angielskim i francuskim, zawsze chętnie służą pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Kutchan – 5,7 km, Jinsen Numa – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sapporo Okadama, znajduje się 97 km od obiektu Park Hyatt Niseko Hanazono. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Park Hyatt Niseko Hanazono o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 2500 JPY za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: