
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Guest House Shizuho, usytuowany w miejscowości Takachiho, oferuje wspólny salon oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Takachiho Shrine – niecały kilometr. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Akwarium ryb słodkowodnych przy wąwozie Takachiho ( 2,2 km), Świątynia Amanoiwato ( 7,4 km), Aso Shrine ( 50 km). W obiekcie zapewniono wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kumamoto, znajduje się 63 km od obiektu Guest House Shizuho.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, automat z napojami, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: