+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt International Garden Hotel Narita jest usytuowany 15 minut jazdy od lotniska Narita. Oferuje on całodobowe centrum fitness oraz nowoczesne pokoje z telewizorem z płaskim ekranem. Goście mogą bezpłatnie korzystać z wanny z hydromasażem na dachu budynku. W 30 minut można dojść z hotelu do centrum handlowego AEON Narita i świątyni Narita-san Shinshō-ji. Dworzec kolejowy Narita jest położony 2 km od obiektu. Pokoje są prosto urządzone i wyposażone w tradycyjny ekran Shōji. W pokojach znajduje się łazienka z zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Hotelowa restauracja AVANTI zaprasza na śniadanie w formie bufetu obejmujące szeroki wybór dań kuchni japońskiej i zachodniej. W porze lunchu i kolacji Goście mogą skosztować włoskich specjałów. Udogodnienia oferowane w hotelu obejmują pralnię.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. We are required to undertake maintenance of our electrical supply system on the below date. Power will not be available during the time of maintenance. The hotel will be closed for lunch on the day. Date : Monday ,May 27,2024 Time : 11:00-15:00
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 300 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą ¥1 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą ¥3 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (bezpłatny), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Wygodny autobus z i na lotnisko, super śniadania, wielkość pokoju"
"Zalety: Bezpłatny bus na lotnisko i na stację kolejową.
Wady: Hotel ma już swoje lata co widać w pokojach."
"Zalety: Najważniejsze to darmowy transport na lotnisko i z lotniska. Autokar odjeżdża cyklicznie spod hotelu i spod lotniska Narita zabierając podróżnych. Nie trzeba się na niego zgłaszać czy zapisywać, ponieważ odjeżdża o konkretnych godzinach. Da się do hotelu dojechać komunikacją miejską, ale autokar był fantastycznym udogodnieniem. Śniadanie było różnorodne, zarówno w Japońskim, jak i zachodnim stylu (plus dla osób, które mają dość jedzenia ryżu na każde śniadanie. Polecam jednak ryż. Bardzo dobry i sycący). Obsługa przesympatyczna, no i 7eleven wewnątrz hotelu był zbawienny."
"Zalety: Transport z lotniska bez dodatkowych opłat. Bardzo dobre śniadanie. Wygodne łóżka. Polecam 🙂
Wady: Transport z lotniska ok. 25 minut."
"Zalety: Bardzo miły i profesjonalny personel. Świetnie zorganizowany bezpłatny transport z lotniska i na lotnisko (oba terminale). Wcześniej hotel przysyła informację o odjazdach autobusów, więc łatwo się rozeznać. Miałem bardzo ładny pokój z absolutnie wszystkim czego gość może potrzebować. WSPANIAŁE ŚNIADANIE! Jedno z najlepszych jakie w ogóle podano mi w hotelach, a na pewno najlepsze wśród wszystkich japońskich hoteli, jakie odwiedziłem. Stoły uginające się od najróżniejszego jedzenia. Nie byłem nawet w stanie spróbować wszystkiego (ani nie fotografowałem wszystkiego). Ogólny standard hotelowy jest podobny do pozostałych japońskich obiektów w tym przedziale cenowym, w jakich spałem, ale śniadanie to mistrzostwo świata ;)"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: