+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located right in front of Bayside Station on the Disney Resort Line, Hotel Okura Tokyo Bay boasts 4 restaurants and a bar. Free WiFi is provided throughout the property and private parking is available on site. The property offers free shuttle service from JR Maihama Station on weekends and holidays. All rooms at Tokyo Bay Hotel Okura feature air conditioning, a flat-screen TV, seating area, fridge and electric kettle. The spacious bathroom with marble walls comes with a separate shower booth and bath tub. Free toiletries, towels and a hairdryer are provided. There is a 24-hour front desk, shops and banquet facilities at the property. Services include luggage storage, currency exchange, dry cleaning, ironing and a massage service. Guests will find French, Japanese, Chinese and Western cafe restaurants at Hotel Okura Tokyo Bay. A buffet is available for breakfast. There is also a shop that sells breads, cakes and snacks as well as alcoholic and soft drinks at the property. Bayside Station on the Disney Resort Line is a 3-minute walk from Hotel Okura Tokyo Bay. Guests can reach Tokyo Disneyland in 10 minutes and Tokyo DisneySea in 5 minutes from Bayside Station using the Disney Resort Line monorail. Limousine buses are available from Haneda Airport and Narita Airport to the property. Haneda Airport is a 50-minute bus ride from Hotel Okura Tokyo Bay, while Narita Airport is a 70-minute bus ride away . The property has strengthened their measures against Covid-19 receiving GBAC STAR Facility Accreditation on the 1st June 2021. This will further provide safety for guests against Covid-19.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Please note that bedding will be prepared in accordance to the number of guests booked; please make sure to inform the correct number of guests staying at the time of booking. Please be informed that a deposit equal to the total price of the reservation will be required at the time of check-in. The hotel may also conduct a credit card validation check at the time of check-in. Hotel does not guarantee entry to Disney parks. Please note that sometimes guests may be requested to pay for their stay onsite, even if it is noted in the policies that payment is taken before arrival. Please contact the property for further information.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 3000 JPY za pobyt.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: