
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Sailor Apartment Jastrzębia Góra by Renters Prestige położony jest w miejscowości Jastrzębia Góra i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Jastrzębia – 400 m, Plaża w Ostrowie – 1,1 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Lighthouse Beach – 2,4 km, Port Gdynia – 43 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 67 km od obiektu Sailor Apartment Jastrzębia Góra by Renters Prestige.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Zalety: Wyjątkowy apartament. Na pewno do niego wrócimy. Widać, że mieszkanie było urządzane pod kogoś a bie tylko ppd wynajem, bo ma wiele przemyślanych rozwiązań. Dawno nie czuliśmy się tak fantastycznie w wynajmowanym miejscu. 3 letnia córka zachwycona łóżkiem piętrowym 😀 w sypialni zmieściło się łóżeczko dostawne. Polecam wziąć ulubioną kawę do ekspresu (ziarnistą). Piekarnik ma funkcję mikrofali. Jeśli nie wiemy jak działa sprzęt to w szafce są instrukcję (albo najlepiej spr w necie). Niestety w tv działały tylko dwa kanały i nie umieliśmy tego ustawić.
Wady: Błędna info o wejściu. Nie od Westerplatte a od ul Puckiej. Dobrze, ze wcześniej przeczytaliśmy opinię to nie traciliśmy czasu. Od Westerpaltte jest wejście, ale kod nie działał."
"Zalety: Mieszkanie jest przestronne, urządzone gustownie, piękne widoki ( w tym trochę widać morze), 2sypialne, niespodzianka - lodówka na wino, gry komputerowe dla dzieci, garaż podziemny, przekazywanie kluczy.
Wady: Brak elektrycznego czajnika, brak worków do śmieci i ręcznika w kuchni."
"Wady: super drobiazg - brakowalo lampek przy lozku do czytania:)"
"Zalety: Wygodny parking. Świetnie urządzony apartament. Bardzo dobrze wyposażony. Dobry kontakt z agencją obsługująca.
Wady: Urządzenia AGD nie były przygotowane na dwutygodniowy pobyt. Konieczne było wzywanie serwisu. Telewizja kablowa teoretycznie była ale kanały tylko TV naziemnej."
"Zalety: Fatalna, zdalna obsługa klienta. Dostałem wytyczne wejścia z kodem i dokładnym adresem klatki wejściowej. Stojąc tam i próbując wejść zmarnowałem 40 minut, bo kod nie działał. Gdy wszedłem w końcu z kimś, kto wchodził do budynku, okazało się, że lokalu o takim numerze nie ma. Na własną rękę odkryliśmy, że wejście jest z zupełnie innej strony. Tam już kod zadziałał i ze skrytki odebraliśmy klucze. Postanowiliśmy zaparkować samochód w podziemnym garażu ( celowo szukałem lokalu z garażem ) i szybciutko lecieć na Wigilię, bo przez problem z wejściem byliśmy już spóźnieni. Okazało się, że na naszym miejscu parkingowym stoi inny samochód. Skontaktowaliśmy się ponownie z obsługą klienta. W obu przypadkach napisali ( napisali, nie zadzwonili, podkreślam to, bo nie ma sposobu na jakikolwiek inny kontakt z nimi - firma Renters ), że przykro im bardzo i nie jest to standardem w ich firmie, ale nic nie mogą zrobić. Na moje żądanie wyznaczenia innego miejsca parkingowego lub załatwienie sprawy przez zatrudnioną przez nich osobę na miejscu usłyszałem, że nie mogą nic zrobić , ale mogę zaparkować na ulicy przed hotelem, bo tam są ogólnodostępne miejsca. Naprawdę nie wierzyłem w to co czytam. Propozycja poniżej wszelkiej krytyki w lokalu, za który płacę za wszystkie proponowane udogodnienia. Zaparkowałem więc na czyimś miejscu parkingowym z karteczką z moim nr telefonu do kontaktu, próbując przez kolejne dni wymóc swoje prawa na wynajmujących. Bezskutecznie. No nic. Poszliśmy na Wigilię. Wróciliśmy koło 21 i wchodząc do lokalu nacisnęliśmy włącznik światła przy drzwiach. I... wywawaliło korki. Szukając z latarkami nie znaleźliśmy skrzynki, więc szykowały się kolejne przepychanki z operatorem. Na szczęście przyjechali jako jedni z nielicznych właściciele lokalu na pierwszym piętrze i pokazali nam skrzynki z korkami przy wejściu do budynku. Okazało się, że trzeba mieć specjalny klucz, którego my przy kluczach nie mieliśmy, ale na szczęście sympatyczni Państwo pomogli.
Wady: Rano postanowiłem zrobić kawę w ekspresie, który jest w zabudowie. Włączam. Wyświetlacz chwilę chodzi i ekspres się wyłącza. Kilka prób i to samo. NIE DZIAŁA. No dobrze. Wypiję herbatę i obejrzę jakieś wiadomości. Włączam TV. Żadnego kanału. Zaglądam do szafki pod TV. Jakiś dekoder. Zmieniam źródło i znajduję. Działa, ale nie ma żadnych kanałów. Zaglądam ponownie. Okazuje się, że antena telewizyjna owszem jest, ale wtyczka od kabla jest urwana i w dwóch częściach. TV zatem NIE DZIAŁA. No to może zaloguję się na Netflixa ( WiFi działa ). Okazuje się, że TV jest tak stare, że aplikacje od Smart Tv nawet nie chcą się akualizować i nic nie da się na nim obejrzeć. NIE DZIAŁA. Rozglądam się dalej. W szafce stoi PS3. Mogłoby posłużyć jako centrum multimedialne. Mogłoby, ale NIE DZIAŁA. Sound Bar pod TV mógłby posłużyć choć do streamu muzyki z telefonu, ale...NIE DZIAŁA. Sprawdziłem wszystkie kable zasilające. Wpięte. Zatem sprzęt ma tylko być wg gospodarza, bo działać już nie musi. Zgłosiłem to oczywiście do obsługi, ale dostałem informację, że w czasie naszego pobytu ktoś nam dostarczył nowy dekoder, co, będąc oczywistym KŁAMSTWEM i bezsensem w połączeniu z urwaną anteną, zezłościło mnie już do końca ( mam zdjęcia i filmy z tego jak to wyglądało ). No cóż.. Ja podejmę odpowiednie kroki w tej sprawie. Pozostałym Państwu proponuję naprawdę solidnie się zastanowić nad wynajmem tego właśnie lokalu. Obsługa klienta w zasadzie nie istnieje. Proponuję szukać jednak lokali gdzie właściciel lub jego pracownik są na miejscu. Aha! Doba hotelowa od 16.00 !!! I nie ma możliwości zameldować się wcześniej. Pisałem trzykrotnie z taką prośbą, ale odmówiono mi, mimo, że dzień był szczególny i chcieliśmy być ciut wcześniej, żeby móc się przygotować do wigilijnej kolacji z rodziną. NIE POLECAM. Update: Przeczytałem odpowiedź na moją opinię. Kłamstwo. Nikt nie dostarczył dekodera, a ekspres nie działał. Mam to sfilmowane. Tak właśnie działa firma Renters, która obsługuje apartament. Żenada."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: