
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt TOURIST HOTEL położony jest w miejscowości Szymkent i oferuje ogród oraz taras. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i rosyjskim, służy pomocą przez cały dzień. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szymkent, znajduje się 12 km od obiektu TOURIST HOTEL.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu TOURIST HOTEL o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Бассейн #1: nieczynne od pt. 16 lut. 2024 do pon. 01 lip. 2024
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Nic
Wady: Syf w basenie, niewygodne łóżka. Czułem że jest tam brudno. Ogólnie nie polecam"
"Zalety: Czysty odświeżony hotel, sniadanie
Wady: WiFi - średnia jakość"
"Zalety: Większa część obiektu jest odnowiona. Mój pokój był świeżo wyremontowany, bardzo wygodny i nowocześnie urządzony. Łazienka była bardzo czysta i nowoczesna. Osoby w recepcji były miłe i pomocne. Bardzo dobre śniadanie.
Wady: Część pokoi posiadała klimatyzację, mój niestety jej nie miał. W nocy było dość gorąco."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: