+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: To mój kolejny pobyt tutaj, i napewno nie ostatni, chyba to moje ulubione miejsce żadnych zastrzeżeń wszystko super
cisza spokój i pełen luksus w pięknym designerskim miejscu, no i już więcej nie chwalę bo się ceny podniosą :)"
"Zalety: Widok na leśne drzewa i zalew. Sauna w łazience."
"Zalety: Doskonała lokalizacja, piękne miejsce dla biznesu i wypoczynku.
Nawet przy temperaturze >30 ºC nie była konieczna klimatyzacja na 3 piętrze, balkon w "pięknym sosnowym lesie".
Wady: Brak kontaktu z przedstawicielem administratora, co skutkowało opóźnieniem dostępu do internetu- wystarczyło standardowo wpisać kod na wizytówce w pokoju.
Uzgodniłem i przedpłaciłem w dniu i godzinie odbioru klucza koszty śniadań.
Informacja na email doszła "już" następnego dnia o godz. 23,59 !
Ocenianie mnie i "straszenie" na portalu Boooking. com , przez oburzonego nadmiarem pracy pracownika ,jest skandaliczne.Jestem przedsiębiorcą od 30 lat ,moje wyroby sprzedaje w świecie globalnym. Gdybym instrumentalnie traktował moich klientów , sukces nie byłby moim udziałem. Szkoda ,ze takie zachowanie dewaluuje niezaprzeczalne atuty korporacji Booking .com , z której usług korzystam od lat."
"Zalety: Cicha okolica, pokój dobrze wyposażony, nowoczesny
Wady: Całkowicie nieakceptowalne jest zachowanie właściciela apartamentów, który nie bierze odpowiedzialności za swoje słowa i jest bardzo niesłowną osobą. Poniżej opisuję sytuację, aby nikogo więcej nie spotkała i proponuje bardzo uważać na wszelkie obietnice ze strony właściciela.
W apartamencie jest możliwość skorzystania ze śniadań z hotelu obok, „Echo”. Poprosiliśmy o vouchery, za które zapłaciliśmy gotówką, 45x6=270 pln. Śniadania okazały się niewarte swojej ceny, wiec od razu po zużyciu dwóch voucherów zgłosiliśmy ze 4 chcielibyśmy zwrócić. Właściciel odpowiedział telefonicznie że nie ma problemu i że skontaktuje się tego samego bądź kolejnego dnia. Do dnia wyjazdu nie skontaktował się z nami, więc vouchery zostawiliśmy na szafce obok pilota do szlabanu i poinformowaliśmy o tym właściciela, wysyłając mu zdjęcie i podaliśmy nr rachunku. Właściciel wkrótce odpisał, że nie ma sprawy i że kolejnego dnia załatwimy sprawę. Przez kolejne 3 tygodnie przypominałem się właścicielowi, ten obiecywał co kilka dni, odpowiadając na co trzecią-piątą wiadomość i obiecując raz za razem, że lada moment załatwimy temat. Gdy napisałem że wystawię negatywną opinię, właściciel zadzwonił, i kolejny raz ustalił deadline załatwienia sprawy, tłumacząc się, że ma dużo na głowie. A chodziło tylko o przelew blik na telefon lub na nr rachunku co trwałoby krócej niż cała wymiana korespondencji i rozmowy z obietnicami. Właściciel stwarza pozory godnego zaufania ale jak widać trzeba być bardzo ostrożnym. Ponownie z pewnością nie wybrałbym tych apartamentów, mimo że pozostałe aspekty były spełnione na wysokim poziomie. Uznaję to jako oszustwo i przestrzegam wszystkich. Załączam zdjęcia z korespondencji na potwierdzenie powyższych słów."
"Zalety: Apartament zgodny z opisem. Polecam."
"Zalety: Wyjątkowo doposażony apartament. Widać dbałość o szczegóły właściciela. Parking ogrodzony - na plus. Polecam."
"Zalety: Bardzo fajny lokal, blisko jeziora pośród lasu, wysoki standard w stosunkowo niewielkiej cenie.
Wady: '"
"Zalety: Komfort wykończenia, dostępność sprzętu"
"Zalety: Fajna lokalizacja cisza spokój blisko do jeziora😁
Wady: -"
"Zalety: To mój kolejny pobyt w tych apartamentach i ponownie wszystko na najwyższym poziomie."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: