+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Dom Wakacyjny Viking położony jest w miejscowości Kołczewo w regionie Wyspa Wolin i oferuje balkon. Oferta domu wakacyjnego obejmuje ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 4 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, angielskim i polskim, służy pomocą przez cały dzień. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Świnoujście – 28 km, Latarnia morska w Świnoujściu – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 41 km od obiektu Dom Wakacyjny Viking.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 600 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Możliwość dostosowania temperatury pomieszczeń do naszych potrzeb.
Wyposażenie kuchni zgodne z opisem.
Wady: Kanapy w pokoju na parterze nie nadają się do rozłożenia /jedna z nich/ i spania na nich. Stopień ich zużycia jest tak duży, że spędzenie na nich nocy, nie jest możliwe. Z powodu ich złego stanu technicznego dwie dorosłe osoby oraz jedno dziecko musiały zrezygnować z przyjazdu do tego obiektu. Zgłoszenie usterki pozostało bez reakcji.
TV - wyłącznie programy niemieckie .Na wniosek o ustawienie programów polskich - brak reakcji.
Podane w informacji dane dotyczące wifi /login i hasło/ nie dotyczyły tego obiektu, co uniemożliwiło korzystanie z tej usługi.
Problematyczny kontakt z właścicielem. Monity dotyczące już uregulowanych należności. Niejasne zasady płatności zarówno kwoty zasadniczej /podano dwie różne kwoty do zapłaty/ jak i kaucji za ewentualne uszkodzenia.
Po licznych próbach kontaktu z właścicielem otrzymaliśmy informację o konieczności wykonania zdjęć zgłoszonych usterek zauważonych w momencie zakwaterowania i i przesłania ich osobną wiadomością mailową. Na naszą prośbę o fizyczną obecność osoby, która mogłaby dokonać napraw /kanapy, wyrwanego kontaktu, wifi, tv/, tak by zgłoszone 10 osób dorosłych i dwoje dzieci mogły skorzystać z noclegów - brak reakcji.
Fałszywa jest informacja dotycząca ilości osób, które mogą jednocześnie pomieścić pomieszczenia tego domu /14 ???/"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: