+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Offering an outdoor pool and a restaurant, Holiday Inn Cúcuta, an IHG Hotel is located acroos the Ventura shopping centre and a 5-minute walk from the emblematic Santander Park. Here you can find San José de Cúcuta’s Town hall, the Cathedral and the financial sector. Free WiFi access is available. Featuring 98 rooms with city views complete with a coffee machine, an ironing station and a living room with a refrigerator and a work desk. Room service is available 24 hours a day. At Holiday Inn Cúcuta, an IHG Hotel you will find 2 restaurants, 2 bars and a fitness centre. Other facilities offered at the property include luggage storage and a convention centre with 7 meeting rooms with a total capacity of 400 people. The property offers free parking and a 24-hour front desk. Camilo Daza International Airport can be reached after a 15-minute drive.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. In accordance with local tax laws, all Colombian citizens and resident foreigners must pay an additional fee of 19% VAT. This VAT supplement is not included in the accommodation rates and must be paid separately. To be exempt from this 19% VAT fee, guests must have a TP12 visa or a PIP3, PIP5, PIP6, PIP10, TP7 or TP11 stamp when entering the country. The exemption only applies to accommodation fees. The permit must be shown upon arrival. VAT is not automatically included in the total amount of the reservation. In accordance with Colombian law 679 of 2001, law 1,336 of 2009 and resolution 3,840 of 2009, child sexual exploitation is illegal. Therefore, all children between the ages of 0 and 17 must present a valid identification document and their birth certificate along with their parents' identification documents to confirm the relationship. If the minor is not accompanied by his or her parents, the adults accompanying him or her must have written authorization from a notary along with the aforementioned documentation.
W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 12 lat płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, fitness, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: