
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Rakowicka 22J (B) by Homeprime usytuowany jest w znakomitej lokalizacji w centrum miejscowości Kraków i oferuje balkon. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz suszarką do włosów. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Rakowicka 22J (B) by Homeprime znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dworzec PKP Kraków Główny, Brama Floriańska i Centrum handlowe Galeria Krakowska. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 17 km od obiektu Rakowicka 22J (B) by Homeprime. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rakowicka 22J (B) by Homeprime o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu
"Wady: Apartament nie został przed naszą wizytą dokładnie posprzątany. Na poszewce białe plamy, w łóżku włosy, brud w łazience i pod prysznicem, na ziemi martwe owady i brudny blad kuchenny oraz zmywarka. Właściciele w ogóle nie dbają o czystość oraz higienę. Przez takie fatalne warunki zostaliśmy zmuszeni nocować w innym hotelu. Kontakt z właścicielami był przerażający. Najpierw probowali nam wmówić, że apartament został prawidłowo posprzątany. Później przyznając nam rację zrzucili całą winę na ekipę sprzątającą. Chcieliśmy miło spędzić rocznicę ślubu a ostatecznie cały tydzień musieliśmy przebywać w innym hotelu i cały czas kontaktować się z właścicielami oraz Booking ws zwrotu kosztów. Niestety, mimo wszystkich dowodów nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy. Ze względu na brak jakiejkolwiek czystości i higieny oraz fatalne i lekkie podejście właścicieli, zdecydowane ODRADZAMY z korzystania ze wszystkich apartamentów Homeprime."
"Zalety: Bardzo dobry i szybki kontakt z właścicielem. Dobra lokalizacja, wygodne łóżka. Wszystko w jak najlepszym porządku.
Wady: Nie dotyczy"
"Zalety: Wyposażenie (brakowało jedynie mikrofali)
Wady: Brak czystości, stosunek obsługi do gości"
"Zalety: Ogólny wystrój mieszkania, wyposażenie całkiem ok, blisko sklep, przytanek .
Wady: Ogólnie w mieszkaniu nie było za czysto, np brudny stół, krzesła, w łazience w szufladzie były włosy. Patelnia - porażka. Wszystko przed użyciem najlepiej było dobrze wymyć. W szafie znajowały się chyba jakieś stare pościele, praktycznie żółta poduszka. Ogólnie mieszkanie potrzebuje konkretnego sprzątania, od podłogi po sufit, wraz z kratkami wentylacyjnymi."
"Wady: brak uchwytu w kabinie prysznicowej"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: