
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel Mahita Tsara jest położony nad wioską Cocotiers na wyspie Nosy Be, niedaleko miejscowości Djamandjara i 5 minut spacerem od plaży. Wnętrza hotelu są klimatyzowane, a na miejscu działa restauracja. Do dyspozycji Gości są przestronne pokoje z wentylatorem oraz balkonem z widokiem na morze. Niektóre pokoje dysponują telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych. W łazienkach znajduje się wanna lub prysznic. Codziennie rano w hotelu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Lunch podawany jest na prywatnym tarasie lub bezpośrednio do pokoju. Obiekt dysponuje ogrodem i bezpłatnym parkingiem. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Obiekt akceptuje płatności za pośrednictwem systemu PayPal.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą € 2 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 6 lub więcej lat płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, basen bez krawędzi, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: