
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Cocoon Maldives oferuje zakwaterowanie na dziewiczej wyspie Ookolhufinolhu w atolu Lhaviyani. Na miejscu dostępny jest sprzęt do grillowania oraz odkryty basen czynny przez cały rok. Do dyspozycji Gości jest prywatna plaża, zaplecze do uprawiania sportów wodnych oraz restauracja. Ośrodek został zaprojektowany przez architekta Daniele Lago, prezesa firmy Lago. Wszystkie pokoje są otoczone zieloną roślinnością, którą podziwiać można przez szklane ściany łączące je z łazienką na świeżym powietrzu. Poczucie kontaktu z naturą potęguje dodatkowo widok na turkusowe wody oceanu. Wnętrza obiektu są wyposażone w meble Lago Talking Furniture z wejściem na smartfona umożliwiające dostęp do interaktywnej platformy ośrodka. Goście mogą dzięki niej uzyskać informacje na temat wieczorów tematycznych odbywających się w obiekcie, a także dzielić się swoimi opiniami i zdjęciami.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Cocoon Maldives - All Inclusive o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. Transfer lotniskowy: Podróż hydroplanem z lotniska do obiektu Cocoon Maldives zajmuje 30 minut i obejmuje zachwycające widoki na wyspy Malediwów z lotu ptaka. Opłata za transfer hydroplanem: Dzieci (w wieku od 2 do 15 lat): 260 USD za dziecko za transfer w obie strony. Dzieci (poniżej 2. roku życia): bezpłatnie. Ze względu na przepisy lotnicze dotyczące hydroplanów każdy gość przybywający lotem międzynarodowym na Malediwy przed godziną 15:30 zostanie przetransferowany hydroplanem do hotelu w tym samym dniu. Osoby lądujące po godzinie 15:30 mogą zatrzymać się w hotelu nieopodal lotniska, a obiekt zorganizuje transfer hydroplanem następnego dnia. W celu zorganizowania bezproblemowego transferu i uniknięcia nieprzewidzianych utrudnień goście proszeni są o podanie danych lotu międzynarodowego co najmniej 7 dni przed datą przylotu. Zasady dotyczące pobytu dzieci: Posiłki dla dzieci do ukończenia 2. roku życia są bezpłatne i podawane w ramach opcji wyżywienia wybranej przez towarzyszące im osoby dorosłe (z wyłączeniem napojów alkoholowych). W każdej opcji zakwaterowania można bezpłatnie zakwaterować maksymalnie 2 dzieci. Zasady działalności obiektu: Podczas zameldowania i dokonywania płatności w obiekcie należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji. Personel obiektu może skontaktować się z właścicielem karty w celu zweryfikowania danych. W trosce o bezpieczeństwo i prywatność gości na terenie obiektu obowiązuje zakaz amatorskiego używania wszelkich zdalnie sterowanych samolotów oraz dronów. Oferta all inclusive obejmuje: – bezpłatne korzystanie z kajaków i sprzętu do nurkowania z rurką; – śniadanie, obiad i kolację serwowane w głównej restauracji; – podwieczorek obejmujący kawę/herbatę i przekąski w godzinach 16.30–18.00; • wodę butelkowaną i napoje serwowane na kieliszki/szklanki (w tym napoje bezalkoholowe, piwo, espresso, prosecco, wino stołowe, alkohole wysokoprocentowe, takie jak gin, wódka, whiskey, brandy, tequila, rum, martini i arak); – wybrane koktajle i koktajle bezalkoholowe; – uzupełniany raz dziennie minibar (napoje bezalkoholowe i woda); – zestaw do parzenia kawy i herbaty w pokoju. Pakiet dla nowożeńców: Z oferty można skorzystać nie później niż 6 miesięcy po ślubie oraz w przypadku rezerwacji na co najmniej 4 noce. Aby móc skorzystać z oferty, Goście zobowiązani są do okazania kopii aktu ślubu. Oferta obejmuje: – tacę z czekoladkami; – butelkę wina; – kolację przy świecach w znajdującej się nad wodą restauracji Manta oraz usługę wieczornego ścielenia łóżka w willi (raz w trakcie pobytu).
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą US$6 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 16 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 15 płacą US$170 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, karaoke, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, basen, plaża, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Jedzenie 10/10, obsługa 11/10, widoki, wszystko top! Pan Adam - kelner - złoty człowiek. Warto nadmienić, że cała obsługa jest na najwyższym poziomie. Resort jest po prostu przepiękny, zadbany w każdym detalu. Jedzenie jak w najlepszej restauracji - wszystko przepyszne. Lagoon Suite przestronny z bajecznym widokiem i prywatnym tarasem z zejściem do oceanu. Wakacje - bajka!"
"Zalety: Wszystko w jak najlepszym porządku.
Super pomocny personel, szczegolnie Winnie ogarnął wszystko.
Czystość, plaza, obsługa i całość pobytu mega!
Widok z lagoon willa przepiękny, codziennie sprzątane pokoje , uzupełniane napoje w lodówce na bieżąco.
Polecam każdemu, pobyt warty swojej ceny.
Wady: -"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: