
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Sun Siyam Iru Fushi zlokalizowany jest w samym sercu atolu Noonu. Zajmuje on powierzchnię ponad 21 hektarów. Obiekt oferuje zakwaterowanie w 221 przestronnych willach przy plaży lub nad wodą, basen bez krawędzi z widokiem na Ocean Indyjski (tylko dla osób dorosłych) i basen rodzinny, który otacza bujna tropikalna roślinność. Goście mogą zrelaksować się w spa sygnowanym przez francuską markę THALGO, które zaprasza na rozmaite masaże i unikalne zabiegi wzorowane na wschodnich i zachodnich technikach leczniczych. Malownicza podróż hydroplanem do portu lotniczego Malé zajmuje 45 minut. W pobliżu obiektu znajduje się wspaniała rafa koralowa i podwodny ogród Nemo's Garden. Goście mogą podziwiać podwodny świat, nurkując z rurką (obiekt zapewnia bezpłatny sprzęt). Minaavaru i Iguraidhoo – miejsca popularne wśród miłośników nurkowania – oddalone są od obiektu odpowiednio o 8 km i 10 km. Każda z luksusowych, eleganckich willi dysponuje tarasem z kabiną plażową. Wszystkie z nich wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem. Każda willa obejmuje dużą łazienkę z wanną marki i-Spa, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami oraz prysznic ze strumieniem deszczowym na świeżym powietrzu. We wszystkich willach i pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z bezpłatnego WiFi. Podczas ćwiczeń w centrum fitness Goście mogą podziwiać widok na ogród. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników rozmaitych sportów wodnych, w tym żeglarstwa, windsurfingu, flyboardingu i nurkowania z akwalungiem. Na terenie obiektu znajduje się 15 punktów gastronomicznych, które oferują szeroki wybór napojów i dań kuchni międzynarodowej. W niektórych lokalach potrawy serwowane są w formie bufetu z kuchnią pokazową. Ponadto Goście mogą delektować się posiłkami na plaży.
Stay for a minimum 4 nights and get 50% Off return seaplane transfer for up-to 2 guests. Valid for stays from 01st May to 30th September 2024. 3rd guest onward charges as follows and for stays less than 4 nights. $465 per adult and $230 per child for arrivals until 31st Oct 2024.Arrivals From 01st Nov 2024, $490 per adult and $295 per child. Mandatory Gala Dinner Charges applicable for guests staying on 24th December and 31st December as $475 per adult and $240 per child. Policies: Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in. Please note that property may contact the cardholder for verification purposes. The hotel will send a secured payment link and request you to process the payment within 48 hours to avoid cancellation of the booked room type. For last-minute booking, the property will charge the payment via the credit card details provided. You are required to present the same credit card used to guarantee your booking when checking in. Due to safety and privacy concerns the operation of unmanned aerial systems or drones by any guests including model aircraft by recreational users and hobbyists is prohibited.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 14 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 15 lub więcej lat płacą US$200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, tenis stołowy, karaoke, windsurfing, rzutki, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, zjeżdżalnia wodna, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: serwis i szef restauracji Tapaniaki
Wady: stare i brzydkie budynki , brzydkie i stare łazienki , stara klimatyzacja w pokoju niemożliwa do wyregulowania .
ten hotel to 3,5* a nie żadne 5* - przydzielono te gwiazdki to chyba było 20 lat temu"
"Zalety: Pięknie położony obiekt, wszyscy bardzo mili, fantastyczne jedzenie (dla dzieci serwowano pancake żółwie, delfiny itp.) Ręczniki zmieniane 2 razy dziennie, bogaty i uzupełniany mini barek (byliśmy all inclusive). Obiekt zadbany i bardzo czysty. Świetny kontakt. Wspaniała organizacja- dostaliśmy informacje przy przyjeździe i wyjezdzie- jak dokładnie wszystko będzie przebiegać. Spokój, idealne miejsce na odpoczynek."
"Zalety: Hotel położony na sporym atolu, dzięki temu było gdzie spacerować.Na terenie kort tenisowy i 2 duże baseny.Wspaniały i zadbany ogród. Hotel dysponuje kilkoma restauracjami-wszystkie na naprawdę bardzo dobrym poziomie-jedzenie wykwintnie przyrządzone i podane i naprawdę bardzo smaczne-(hinduska,azjatycka,grill z owocami morza,włoska,japoński tappanyaki i jeszcze inne) i restauracją ogólną, która też serwuje bardzo smaczne dania. My szczególnie upodobaliśmy sobie restaurację Bamboo za wspaniałe jedzenie i przemiłą i sprawną obsługę.W hotelu panuje luźna atmosfera, ścieżki ogrodowe i restauracja ogólna wysypane piaskiem, więc można chodzić na boso. 3 bary-2 przy basenach i jeden największy w centrum ośrodka-wieczorami muzyka na żywo.Hotel nastawiony na rodziny z dziećmi, ale rozległość obiektu sprawiała, że spotykaliśmy je tylko na śniadaniach i kolacjach w restauracji głównej. W pozostałych restauracjach konieczna rezerwacja stolika.Mieszkaliśmy w bardzo przestronnym domku na wodzie z pięknym, panoramicznym widokiem na ocean. W domku bardzo czysto i komfortowo, duży taras z jacuzzi, leżakami, parasolem i zejściem po drabince do wody-30 m i jest rafa koralowa z kolorowymi rybkami. W podłodze domku szklane okienko-wieczorem widać ryby. Zaletą domku jest,że nie mieszkają tam rodziny z dziećmi,jest cisza i spokój i bardzo intymnie.Domki na plaży też bardzo fajne-każdy otoczony zielenią,co daje poczucie intymności i ma kawałek "własnej" plaży z leżakami. W ośrodku centrum nurkowe i sportów wodnych (kajaki, deska z paddle, banan, kite, skutery wodne)-raj dla amatorów plażingu i wodnego szaleństwa.Każdy domek czy willa mają własnego opiekuna-butler'a.Do niego zgłasza się wszystkie zachcianki i potrzeby, np. rezerwację restauracji. Nam oprócz restauracji aranżował pobranie wymazu na test PCR COVID przed powrotem do domu.
Wady: W wodach okalających atol rafa koralowa. My wzięliśmy wersję All Incl. polecam każdemu, by nie psuć sobie potem nastroju cenami, bowiem te są wysokie, ale to dotyczy całych Malediwów. Towarzystwo międzynarodowe, ale zdecydowana większość gości to Rosjanie. Nie piszę, że to źle, po prostu wyczerpałam limit znaków w poprzedniej ramce :) Momentami niejasno określone ramy All Incl-lepiej dopytać dokładnie butlera. Hotel naprawdę godny polecenia. Mały minusik za wifi, czasami długo czekaliśmy na napoje. Po przyjeździe strasznie długo czekaliśmy na nasz domek (ok. 3 godz)- dostaliśmy go ponad pół godz. po godzinie check in. Niektórzy dostawali swoje domki dużo wcześniej-nawet ci którzy dotarli na atol dużo później od nas. Nie wiem kto zawinił, hotel czy nasz butler. Ale później "współpraca" już układała się dobrze. Rada: weźcie buty do kąpieli, ocean wyrzuca martwe koralowce i muszle."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: