
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt 1 Tebrau Residences By JK Home położony jest w miejscowości Johor Bahru w regionie Johor i zapewnia bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz dostęp do sauny. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano też kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią oraz prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, mikrofalówkę i czajnik. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się w ogrodzie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 13 km, Zoo Night Safari – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 22 km od obiektu 1 Tebrau Residences By JK Home.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Swimming pools are now avalibale.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: