
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt FAMISA Eastern Gold Service Apartment, położony w miejscowości Kerteh, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Limbong Art – 49 km, Sanktuarium żółwi Cherating – 49 km. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym tosterem, a także prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania wędkarstwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuantan, znajduje się 109 km od obiektu FAMISA Eastern Gold Service Apartment.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, faks / ksero, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: