
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Ta Phyllis - Apartments & Villas with Sunset & Sea Views położony jest w miejscowości Għajnsielem i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Ramla taz-Zewwieqa – 1,3 km. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na ogród. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na miasto lub widokiem na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Gorgun Beach – 1,3 km, Iz-Zewwieqa Bay Beach – 1,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 34 km od obiektu Ta Phyllis - Apartments & Villas with Sunset & Sea Views.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ta Phyllis - Apartments & Villas with Sunset & Sea Views o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Zalety: Położenie
Wady: Cieknąca woda z prysznica, zlewu"
"Wady: Nie jesteśmy zadowoleni z pobytu :( To smutne ale pierwszy raz doznaliśmy czegoś takiego a podróżujemy bardzo dużo... zamówiliśmy apartament z widokiem na morze na Comino ... miał być to apartament z basenem / jacuzzi ...ale nie było to warunkiem koniecznym , był to dodatek ...najważniejsza była dla nas klimatyzacja bo jest tu bardzo bardzo gorąco a z uwagi że podróżujemy z dwójką małych dzieci to bardzo istotne . Z Warszawy wyjechaliśmy o 3:30 am w piątek, lot , wynajęcie auta w firmie Hertz , prom na Gozo , zjedzenie obiadu ...wszystko to trwało...tak że pod obiektem Sunset Villa and Apartaments byliśmy około 15 więc idealnie .... zmęczeni i pragnący wejść do środka aby odpocząć po 12 godzinach podróży...I wtedy zaczął się istny horror ...wysłaliśmy zdjęcia Id .... wszystko ok dalej pyta nas o depozyt aplikacja a na stronie booking info ze depozyt można zapłacić gotówką i na to byliśmy przygotowani .... dostajemy przez aplikację jakis pin do drzwi , w między czasie chodzimy po sąsiadach i pytamy, prosimy o pomoc - nikt nic nie wie ...mowia że w tamtym tygodniu też jacyś ludzie się kręcili i nie mogli wejść.... nogi nam się uginają... Dzieci coraz bardziej się niecierpliwia , upał doskwiera ...stoimy na ulicy ... 1h -1,5 h ....nagle nie wiadomo skąd zjawia się jakiś Pan na motorze i mówi czy w czymś nam pomóc i że kiedyś tu pracował ...wpisujemy pin który dostaliśmy z aplikacji ...nie działa...nerwy podnoszą się, dzieci się niecierpliwią... nagle ten pan który zjawił się nie wiadomo skąd mówi że zna kod do drzwi ... cud drzwi się otwierają....wchodzimy na korytarz... kolejna skrzynka z kodami na klatce ...pan zna kolejne kody ...wpuszcza nas do apartamentu ....ulga , jesteśmy w środku....daje dzieciom jeść ... ale po chwili okazuje się że apartament nie jest gotowy , w salonie wyraźnie widać na środku stojące sprzęty do sprzątania ... trudno myślę zaraz to sprzątnę i będzie po sprawie ....jest gorąco strasznie pytamy o piloty do klimatyzacji ...."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: