
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Msida Suites oferuje taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rock Beach – 1,6 km. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Balluta Bay Beach – 2,9 km, Uniwersytet Maltański – niecały kilometr. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 5 km od obiektu Msida Suites.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 200 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich
"Zalety: Czyste mieszkanie. Umożliwiono nam wcześniejsze pozostawienie bagaży. Duży balkon.
Wady: 1. W tapczanie w living roomie pozostawiono brudną pościel i ręcznik. Zorientowaliśmy się wieczorem i zgłosiliśmy to właścicielowi. Zaznaczam jednak, że pościel nie była źle wyprana, tylko brudna- cała w okropnych plamach i wymięta. Właściciel odpowiedział, że wymieni ją ok. 9.00 następnego dnia. Z uwagi na późną porę uznaliśmy, że nie będziemy robić problemu i podzielimy się pościelą z sypialni. O 9.00 nikt nie przyszedł. Około 11.00 skontaktowaliśmy się z właścicielem, żeby przypomnieć o konieczności dostarczenia nam czystej pościeli i opuściliśmy mieszkanie. Po powrocie wieczorem okazało się, że pościel wymieniono w sypialni, co do której nie zgłaszaliśmy uwag! W living roomie nie pozostawiono pościeli dla naszego syna. Kolejny raz skontaktowaliśmy się z właścicielem. Rozmowa telefoniczna nie przyniosła rezultatu, nie mogliśmy się porozumieć. Być może problemem była bariera językowa, a może niechęć właściciela. W konsekwencji właściciel mieszkania posądził nas o zabrudzenie tej pościeli, co jest bardzo bulwersujące. Zgłosiliśmy problem, który wynikał z niedoparzenia, a może niedbalstwa osób sprzątających mieszkanie, a potraktowano nas jak osoby nieuczciwe i brudasów. Ponadto, nikt nie przeprosił nas za to, że mimo zapłaty za usługę, była ona źle zrealizowana. Nasz syn nie otrzymał pościeli na jeden z dwóch noclegów. Po długiej i nerwowej wymianie zdań dostarczono nam czystą pościel na drugą noc.
2. Na klatce schodowej oraz w windzie bardzo śmierdzi stęchlizną. Alergicy - uważajcie! Nieopróżniony kosz na śmieci w łazience to naprawdę drobnostka.
3. Pomiędzy balkonami pozostawione worki ze śmieciami.
4. Widok z balkonu różni się trochę od tego na booking,com. Załączam zdjęcie. Drugie zdjęcie - widok z sypialni."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: