
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located in Cabo San Lucas, Suites at Grand Solmar Land's End Resort and Spa offers an outdoor pool and a spa and wellness centre. This self-catering accommodation features free WiFi. The property is 1 km from El Arco and 1.1 km from Marina Cabo San Lucas. Accommodation will provide you with satellite TV, air conditioning and a balcony. There is a full kitchen with a dishwasher and a microwave. Featuring a spa bath, private bathrooms also come with a shower. You can enjoy sea view and mountain view. At Suites at Grand Solmar Land's End Resort and Spa you will find a restaurant, a private beach area and a fitness centre. Dry cleaning, ironing service and laundry facilities are offered. Activities in the surrounding area include golfing, horse riding and fishing. The property offers free parking. If you feel like visiting the surroundings, check out Cabo San Lucas Country Club (3.5 km) and Cabo del Sol Golf (7.7 km). Los Cabos International Airport is located 36 km away.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. A 3% local tax will be charged upon checkout. The resort may request a credit card authorization form be signed and returned via email.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: