+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
This first-class hotel offers a wellness area, the breakfast restaurant "Stuuv". and a bar/lounge area. The property is located in Berlin's Friedrichshain district, close to the famous Alexanderplatz and the Volkspark. The modern, stylish rooms at the New Berlin include a laptop safe and a TV with satellite channels. A hairdryer and bathrobes are provided in the bathroom. Guests receive a free bottle of mineral water on arrival. The New Berlin has a large sunbathing area. The terrace offers great views of Berlin. Massages and cosmetic treatments can also be booked. Hotel New Berlin is a 5-minute walk from the tram stop at Landsberger Allee/Petersburger Str. Trams run directly to Alexanderplatz from there. Wi-Fi is free for guests in the New Berlin hotel.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 15 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 15 płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 6 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 7 lub więcej lat płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, miski dla pupila, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, manicure, pedicure, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, szatnia / przebieralnia, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Śniadanie zamawiane nietypowo - jako zdefiniowane zestawy. Ale bardzo smaczne i sycące. Łóżka bardzo wygodne, wszystko działało, woda, klimatyzacja, wszystko OK. Polecam hotel."
"Zalety: Bardzo fajna lokalizacja jeśli ktoś przyjeżdża na koncert lub pozwiedzać miasto, przestronny pokój, wygodne łóżko i przyjemna pościel. Miły personel. Duży plus za możliwość rezerwacji parkingu. Fajna opcja wyboru śniadań z karty.
Wady: Wysokie ceny za pokój w dni koncertów w Mercedes Arena."
"Zalety: Bardzo miły personel!!!
Wady: Brak miejsc hotelowych parkingowych to znaczy były ale raptem kilka na krzyż I wszystkie zajęte w efekcie czego zaparkowalam na ulicy I po opuszczeniu hotelu okazało się że policyjna laweta usunęła mój samochód I postawiła na ulicy 10 ulic dalej. Koszt 228 euro zapłaciłam na policyjnym posterunku co stanowi dwukrotność mojego pobytu w hotelu."
"Zalety: Pokój sam w sobie dobrze urządzony, łóżka wygodne, zestaw kosmetyków był dobrej jakości.
Wady: - Brak dodatkowych kocy w szafie (co zazwyczaj jest standardem w hotelach), a kiedy poprosiłam o niego recepcji to otrzymałam informację, że nie mają żadnych kocy dla gości. Następnego wieczora dostałam niepowleczoną kołdrę w ramach tego koca.
- Drugiego wieczoru wróciłam do hotelu i zauważyłam, że jest włączona klimatyzacja, mimo tego że nie była przez nas włączana. Próbowałam ją wyłączyć, ale panel nie działał. W pokoju było bardzo zimno. Zeszłam do recepcji, aby poprosić o wcześniej wspomniany koc i wspomnieć o klimatyzacji. Pan z recepcji popatrzył na coś w komputerze i powiedział, że do rana nic nie pomoże i żeby wtedy znowu podejść (rano mieliśmy się już wymeldować). Nie została nam zaproponowana żadna alternatywa, a w pokoju było naprawdę zimno - musiałyśmy siedzieć w bluzach i kurtkach. Po godzinie zadzwoniłam i powiedziałam, że jest coraz zimniej i jest nam bardzo niekomfortowo. Usłyszałam tylko, że Pan nie pomoże i tyle. Jest to moim zdaniem niedopuszczalne traktowanie gościa, który dosłownie zamarzał w pokoju, za który zapłacił dużo pieniędzy.
- Chciałabym jeszcze dodać, że jak przyszłam drugiego wieczora do recepcji to na ladzie leżały dwa puste kufle po piwie, a Pan z recepcji stał przed budynkiem i rozmawiał z kimś."
"Zalety: Pobyt w hotelu był bardzo dobry . Personel bardzo miły i pomocny. Lokalizacja bardzo dobra. Śniadania smaczne
Wady: Światło w pokoju hotelowym było zbyt ciemne pomimo możliwości regulacji stopnia jasności. Brakowało mi także śniadań w formie bufetu. Był wybór z kilku rodzajów śniadań z menu które następnie było serwowane do stolika"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: