+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Quentin Design Hotel Berlin znajduje się w centrum berlińskiej dzielnicy Schöneberg, 8 minut spacerem od domu towarowego KaDeWe i bulwaru handlowego Kurfürstendamm oraz 5 minut od stacji metra Nollendorfplatz. Hotel oferuje klimatyzowane pokoje telewizorem LED Smart TV, drewnianą podłogą oraz designerską łazienką. We wszystkich pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych można bezpłatnie korzystać z WiFi. Hotel położony jest przy cichej bocznej uliczce, w otoczeniu barów i restauracji. Codziennie za dodatkową opłatą w hotelu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Z pobliskiego parkingu można korzystać za dodatkową opłatą (w zależności od dostępności stanowisk w dniu przyjazdu).
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. When booking [5] rooms or more, different policies and additional supplements may apply.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, bilety transportu publicznego, wino / szampan, meble ogrodowe, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Czystość"
"Zalety: Wygodne łóżko. W pokoju było wiele kontaktów. Dobre wi-fi. Ekspres do kawy blisko łóżka więc rano można delektować się kawa w łóżku. Duże lustro w pokoju.
Wady: W łazience było brudno ale na 1 noc znośnie. Prysznic z zasłona spowodował (opanowane przez nas) zalanie łazienki.
Zasłona okna w sypialni była zerwana ( nie unosiła się z 1 strony. Parking płatny- za 7h wyszło około 25€."
"Zalety: Wygodne łóżko, dobra jajecznica na śniadanie
Wady: Trochę mały pokój w suterenie. Nie ma biurka . Nie można popracować"
"Zalety: Wystrój, design pokoju i budynku
Wady: Zrobiłem rezerwacje w hotelu Quentin Design ROK przed rozpoczęciem pobytu bo zależało mi na TEJ KONKRETNEJ lokalizacji w danym terminie. Rezerwacje potwierdziłem (przy okazji dodawania jednej osoby do pokoju) dwa tygodnie przed pobytem. JEDEN DZIEŃ przed przyjazdem hotel przeniósł mnie do innego obiektu sieci w beznadziejnej lokalizacja. Uznaję że to CELOWA POLITYKA hotelu wyłudzania rezerwacji na dobrą lokalizację a potem pozostawiania klientam de facto bez wyboru bo wiadomo że na dzień przed przyjazdem nie znajdzie atrakcyjnej alternatywy. Uznaję to za SKANDAL. Otrzymałem, po awanturze, jako "rekompensatę" śniadanie ale tylko jednego dnia (sic!) podczas 2-dniowego pobytu. Odradzam wybór sieci Quentin"
"Zalety: Brak. Zepsuli mi cały pobyt w Berlinie.
Wady: Dramat. Po przyjedzie w nocy do Belina okazało się, ze miejsce jest zamknięte. Numer telefonu podany na booking nie odbiera, a na dzwonek do drzwi nikt nie reaguje. Zadzwoniłem na inny numer podany na budynku a tam jakaś osoba oznajmiła mi, ze przenieśli mnie do innego swojego hotelu, w lokalizacji, która nie była dla mnie interesująca. O zmianie powiadomili mnie w jakimś autoresponderze, które zwykle zawierają zbiór standardowego piarowego bełkotu i nie każdy to czyta. Prze-lokowanie odbyło się bez mojej zgody i świadomości, nawet do mnie nie zadzwonili, w czym nie widzieli najmniejszego problemu i nawet nie przeprosili. Ale najlepsze cyrki były po wymeldowaniu. Miałem wzięty inny hotel, w innej części miasta, gdy chciałem tam zapłacić za nocleg okazało się ze nie mogę. Po sprawdzeniu historii na karcie kredytowej okazało się ze Quentin poza pobraniem opłaty za nocleg zablokował jeszcze dodatkowo sobie 200 euro na mojej karcie, czym przekroczył mi limit transakcji i zablokował możliwość zapłaty w innym hotelu. Wróciłem zapytać o co chodzi marnując kolejne godziny na to miejsce. Na początku drzwi były zamknięte wiec czekałem na dworze, w deszczu z innym gościem aż łaskawie otworzą po jakichś 20-30 minutach. Potem przyszedł jakiś pan w stroju plażowym (klapki, spodenki), okazało się że manager i po moim pytaniu stwierdził ze to normalne taka samowola na koncie klienta, bo może ten zechce zostać dłużej. Brak mi slow. Gdy powiedziałem ze nie mam jak opłacić drugiego hotelu i jestem praktycznie bezdomny, to odparł ze mogę sobie kolejna noc opłacić u nich po promocyjnej cenie (takiej samej jak cena na bookingu). Okropne miejsce!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: