+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Czystość"
"Zalety: Wygodne łóżko. W pokoju było wiele kontaktów. Dobre wi-fi. Ekspres do kawy blisko łóżka więc rano można delektować się kawa w łóżku. Duże lustro w pokoju.
Wady: W łazience było brudno ale na 1 noc znośnie. Prysznic z zasłona spowodował (opanowane przez nas) zalanie łazienki.
Zasłona okna w sypialni była zerwana ( nie unosiła się z 1 strony. Parking płatny- za 7h wyszło około 25€."
"Zalety: Wygodne łóżko, dobra jajecznica na śniadanie
Wady: Trochę mały pokój w suterenie. Nie ma biurka . Nie można popracować"
"Zalety: Wystrój, design pokoju i budynku
Wady: Zrobiłem rezerwacje w hotelu Quentin Design ROK przed rozpoczęciem pobytu bo zależało mi na TEJ KONKRETNEJ lokalizacji w danym terminie. Rezerwacje potwierdziłem (przy okazji dodawania jednej osoby do pokoju) dwa tygodnie przed pobytem. JEDEN DZIEŃ przed przyjazdem hotel przeniósł mnie do innego obiektu sieci w beznadziejnej lokalizacja. Uznaję że to CELOWA POLITYKA hotelu wyłudzania rezerwacji na dobrą lokalizację a potem pozostawiania klientam de facto bez wyboru bo wiadomo że na dzień przed przyjazdem nie znajdzie atrakcyjnej alternatywy. Uznaję to za SKANDAL. Otrzymałem, po awanturze, jako "rekompensatę" śniadanie ale tylko jednego dnia (sic!) podczas 2-dniowego pobytu. Odradzam wybór sieci Quentin"
"Zalety: Brak. Zepsuli mi cały pobyt w Berlinie.
Wady: Dramat. Po przyjedzie w nocy do Belina okazało się, ze miejsce jest zamknięte. Numer telefonu podany na booking nie odbiera, a na dzwonek do drzwi nikt nie reaguje. Zadzwoniłem na inny numer podany na budynku a tam jakaś osoba oznajmiła mi, ze przenieśli mnie do innego swojego hotelu, w lokalizacji, która nie była dla mnie interesująca. O zmianie powiadomili mnie w jakimś autoresponderze, które zwykle zawierają zbiór standardowego piarowego bełkotu i nie każdy to czyta. Prze-lokowanie odbyło się bez mojej zgody i świadomości, nawet do mnie nie zadzwonili, w czym nie widzieli najmniejszego problemu i nawet nie przeprosili. Ale najlepsze cyrki były po wymeldowaniu. Miałem wzięty inny hotel, w innej części miasta, gdy chciałem tam zapłacić za nocleg okazało się ze nie mogę. Po sprawdzeniu historii na karcie kredytowej okazało się ze Quentin poza pobraniem opłaty za nocleg zablokował jeszcze dodatkowo sobie 200 euro na mojej karcie, czym przekroczył mi limit transakcji i zablokował możliwość zapłaty w innym hotelu. Wróciłem zapytać o co chodzi marnując kolejne godziny na to miejsce. Na początku drzwi były zamknięte wiec czekałem na dworze, w deszczu z innym gościem aż łaskawie otworzą po jakichś 20-30 minutach. Potem przyszedł jakiś pan w stroju plażowym (klapki, spodenki), okazało się że manager i po moim pytaniu stwierdził ze to normalne taka samowola na koncie klienta, bo może ten zechce zostać dłużej. Brak mi slow. Gdy powiedziałem ze nie mam jak opłacić drugiego hotelu i jestem praktycznie bezdomny, to odparł ze mogę sobie kolejna noc opłacić u nich po promocyjnej cenie (takiej samej jak cena na bookingu). Okropne miejsce!"
"Zalety: śniadanie nie było wliczone w cenę pokoju; kuchnia nie działała jak zazwyczaj ze względu na obostrzenia pandemiczne
Wady: Szkoda, że na Booking.com brak informacji, że nie wszystkie hotele sieci Quentin Design działają; po wyborze dowiadujemy się, że dany hotel nie funkcjonuje, ale można skorzystać z innej lokalizacji Quentin. Szkoda, że Booking.com nie zamieszcza informacji o kaucji 200 euro, która jest wymagana podczas meldowania. Nieporozumieniem są kursy walut, wg których Booking.com przelicza ceny noclegów zaniżając je(=uatrakcyjniając je). Szkoda, że Booking.com nie podaje opłat dodatkowych (informacja o cenie przesłana z hotelu była o 7,12 euro mniejsza o tej uiszczonej w rzeczywistości)."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: