+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel RIU Plaza Berlin mieści się w nowoczesnym 17-piętrowym budynku zlokalizowanym przy bulwarze Kurfürstendamm. Dzieli go 5 minut spacerem od stacji metra Kurfürstendamm i słynnego domu towarowego KaDeWe. Wnętrza wszystkich pokoi i apartamentów zdobią luksusowe meble. Każdy z nich jest klimatyzowany i mieści łazienkę. Wszystkie pokoje i apartamenty wyposażone są w sejf, lodówkę oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z Wi-Fi przez szybkie łącze internetowe. Gościom przysługuje bezpłatny wstęp na salę fitness. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości bogate zaplecze konferencyjne. Hotelowa restauracja zaprasza na urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Brama Brandenburska oddalona jest od obiektu o 3 km. Odległość od portów lotniczych Berlin-Tegel i Berlin-Schönefeld wynosi odpowiednio 10 km i 22 km.
Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Riu Plaza Berlin o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Goście podróżujący z dziećmi proszeni są o poinformowanie personelu obiektu o liczbie i wieku dzieci podczas dokonywania rezerwacji. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku rezerwacji obejmujących co najmniej 10 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty. Z uwagi na pandemię koronawirusa (COVID-19) w obiekcie obowiązują dodatkowe środki bezpieczeństwa i zasady higieny.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, fitness, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Całość
Wady: Nic"
"Zalety: Lokalizacja, wygodne łóżko , dość spore pokoje
Wady: Jako pierwsze - czystość . Poplamione fotele, toaleta jakby „ochlapana „ z grubsza - reszta kurz, pył, włosy po poprzednich gościach , skarpetki szare po kilku rundach po salonie. Gniazdka na podłodze, nie znalazłam ani jednego w normalnym miejscu, na przywitanie woda 0,5l i na tym koniec żadnego uzupełnienia, w łazience pod prysznicem ( uszczelki czarne od pleśni ) jeden szampon 4w1, na umywalce mini kosteczka mydła . Brak kapci ( dlatego zabrudziłam białe skarpetki;) , ubogie śniadanie codziennie takie samo , obsługa od 9:45 wyrywa produkty i znosi na zaplecze ( dawajac znać ze skoro jest do 10 to należy być o 9), dla dzieci tylko pancakes jeśli się zdążyło z sosem, przeważnie od 9:30 już nie było . Siłownia stare hałasujące jak kombajny urządzenia , nawet wody nie było w dystrybutorze lub butelkach oraz ręczników papier do dezynfekcji itp. Personel w niby czterogwiazdkowym hotelu kazał samemu zejść do restauracji- zamówić - wrócić do pokoju - i zejść samemu odebrać posiłek z zaznaczeniem że już późno ogólnie . Była to 22:08 , a czynna do 23. Personel skromnie ubrany nie znający podstawowych zasad kultury wobec gości i zasad higienicznego schludnego wyglądu . . Moim zdaniem hotel powinien mieć dwie lub trzy gwiazdki jeśli poprawi mankamenty ."
"Wady: Łazienka nie była czysta"
"Zalety: Śniadania królewskie. Bardzo duży wybór i bardzo smaczne. Zarówno na słodko jak i wytrawnie. Bardzo miła obsługa. Ładny wystrój restauracji. Pokoje na górnych kondygnacjach mają wspaniały widok na panoramę miasta. Ogromny plus za duży i wygodny parking przy samym obiekcie.
Wady: Czystość łazienki mogła być lepsza. Minus za brak możliwości choćby uchylenia okna żeby wywietrzyć pomieszczenie."
"Zalety: Przestronny pokój.
Duża łazienka.
Miejsce parkingowe.
Rewelacyjne śniadania."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: