+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Just a short walk from Gera’s city centre, this quiet, non-smoking hotel offers direct access to route B7, the A4 motorway slip road and the public transport network. The Hotel Am Galgenberg offers attractively furnished rooms and apartments with free Wi-Fi access. The restaurant serves hearty Thuringian specialities as well as German and international delights.The restaurant team caters to celebrations and events of all kinds, including themed buffets and party menus upon request. Gera's city centre offers many cultural highlights and shopping opportunities. See exhibitions in the Otto Dix House, visit the Natural History Museum, and discover the charming Baustil villas. The city centre can be easily reached on foot or by bus. Parking is available directly on the premises.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, galerie sztuki, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice
"Zalety: nic
Wady: w dużym skrócie:
- żaden pracownik recepcji czy właściciel nie mówił w języku angielskim,
- po przyjeździe otrzymałem pokój dwuosobowy z 1 dużym łóżkiem, chociaż rezerwowałem pokój rodzinny z 2 dużymi łóżkami (dla maksymalnie 4 osób) - podróżowałem z moim tatą i nie mieliśmy ochoty spać razem w jednym łóżku,
- po poinformowaniu personelu o błędzie z ich strony zostałem zwyzywany od kłamców, po czym stwierdzili, że nie interesuje ich mail z bookingu a jeśli chce inny większy pokój powinienem dopłacić bo taki kosztuje u nich 160€ a nie 100€,
- niestety nie miałem możliwości odzyskania pieniędzy, które już zapłaciłem gdyż „po opłacie kartą nie mogą zwrócić pieniędzy”,
- niestety personel nie mówił po angielsku, a ja po niemiecku więc skorzystałem z pomocy mojej przyjaciółki, po przekazaniu telefonu właścicielce lokalu - najpierw zwyzywała moją przyjaciółkę, po czym uznała, że Booking popełnił błąd a nadomiar wszystkiego następnie uciekła z moim telefonem i zamknęła się w pokoju dla obsługi za recepcja (nie było jej przynajmniej 10 minut, nie muszę dodawac tego że w telefonie mam swoje prywatne informacje, w tym aplikacje bankowe itd…)
- niestety było już po godzinie 24 więc nie miałem możliwości rezerwacji innego hotelu, zdecydowałem się wiec po godzinnych przebojach na dopłacenie za osobny pokój - niestety kasa fiskalna się „zacięła” i nie otrzymałem paragonu ani pokwitowania, chociaż pobyt chciałem wrzucić w koszty firmy - nadomiar złego, cena nagle ze 160€ wzrosła do 190€…
nie ukrywam, że jestem zawiedziony i zdruzgotany tym co spotkało mnie podczas pobytu w tym hotelu, nie wspominam już o brudzie i grzybie w łazience oraz zapachu papierosów w pokoju… niestety nie jest to moja pierwsza zła przygoda po rezerwacji przez „Booking”, niestety tym razem miarka się przebrała i zdecydowanie więcej nie będę korzystał z usług tej strony."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: