+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Zostałem wystawiony o godzinę 22
Wady: Brak obslugi"
"Zalety: Hotel do przenocowania przed wylotem z lotniska Berlin Brandenburg"
"Zalety: Położenie hotelu blisko lotniska.
Wady: Składam reklamację dotyczącą rezerwacji numer: 2655848678
Zarezerwowałam dwa pokoje, z góry zapłaciłam i otrzymałam potwierdzenie od Booking.com.
Do tego momentu wszystko było ok.
Problemy zaczęły się, gdy przyjechałyśmy do hotelu o godz. 22.09.
Recepcja była już zamknięta, a automat do check-in był zepsuty.
Wcisnęłyśmy przycisk, który był na ścianie, żeby się kontaktować w przypadku problemów.
Rozmowa się urywała i czekałyśmy kilkanaście minut, żeby się dowiedzieć, że dla nas jest zarezerwowany tylko 1 pokój. Osoba obsługująca infolinię Ibis nie była w stanie wytłumaczyć, dlaczego doszło do pomyłki.
W międzyczasie przyszły dwie osoby, kobieta i mężczyzna, obcokrajowcy, którzy prowadzili hotel. Otworzyli recepcję.
Nie mieli żadnego wydruku ze swojego systemu na moje nazwisko, powiedzieli, że w ogóle nie ma dla nas pokoju.
Kiedy zobaczyli potwierdzenie z Booking.com, zaczęli dzwonić do kilku osób i po kilkunastu minutach otrzymaliśmy kody wstępu do pokoi.
Ja otrzymałam pokój na parterze, który był brudny i śmierdział fatalnie na papierosy. Pani Bazgan miała pokój na piętrze, również brudny.
Około północy, gdy Pani Bazgan spała, nagle do jej pokoju weszli goście.
Okazało się, że dostali kod wstępu do tego samego pokoju.
Goście dzwonili na infolinię i domagali się zakwaterowania. Ostatecznie pani Bazgan została w pokoju, a co stało się z gośćmi, nie wiemy.
Rano opuszczając hotel o godzinie 5:00 widziałyśmy, jak na korytarzu inne dwie osoby spały na podłodze przy recepcji.
Domyślam się, że dla nich też zabrakło pokoju.
Przy zameldowaniu, w recepcji poprosiłam o fakturę. Odpowiedziano mi, że będzie przygotowana rano na godz. 5:00.
Niestety rano o godz. 5:00 ani nie było otwartej recepcji, ani przygotowanej faktury.
Ja i pani Bazgan leciałyśmy na targi do Amsterdamu. Miałyśmy lot bardzo wcześnie
i chciałyśmy spać blisko lotniska. Po całym zamieszaniu już nie mogłyśmy odpocząć.
Jesteśmy oburzone bałaganem, jaki panował przy zameldowaniu."
"Zalety: Położenie hotelu blisko lotniska.
Wady: Zamknięte lobby od 22:00"
"Zalety: Hotel położony blisko lotniska. Wygodne łóżka, dobra lokalizacja na tranzycie.
Wady: Zamknięte lobby od 22:00."
"Zalety: Wygodne łóżko.
Wady: Łazienka skojarzyła mi się z toy-toyem, tak jakby ktoś żywcem ją wstawił do pokoju.
Brak górnego światła."
"Zalety: Blisko autostrada, sklep,stacja ARAL.
Wady: Strasznie głośno, słychać wszystko z sąsiadujących pokoi i korytarza."
"Zalety: Hotel na max. jedną noc, w okolicy centrum handlowe."
"Zalety: lokalizacja blisko lotniska
Wady: pierwszy pokój który otrzymałam był brudny- brudne ręczniki w łazience, oplute lustro i umywalka oraz brudna pościel. Drugi jaki otrzymałam po zgłoszeniu rezerwacji był…zajęty! mieszkał tam już ktoś inny. w trzecim który dostaliśmy brakowało ….światła. tragedia."
"Zalety: blisko lotniska
Wady: małe poduszki"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: