
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Manha Hotel Auckland Airport, usytuowany w miejscowości Auckland, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Mount Smart Stadium – 12 km. Obiekt znajduje się w dzielnicy Māngere. Na miejscu Goście mogą wybrać się do restauracji. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, usługę konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub halal. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hale Expo ASB Showgrounds – 14 km, Tor wyścigów konnych Ellerslie – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Auckland, znajduje się 5 km od obiektu Manha Hotel Auckland Airport.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 5 lat.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: