
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ideally positioned in Hamilton’s CBD, Quest on Ward Hamilton offers a range of trendy, serviced apartments in a convenient location. Guests enjoy 500MB of free Wi-Fi per stay. The property is made up of 28 one bedroom apartments, all of which have been decorated and furnished in a neutral, contemporary style. Each unit has a master bedroom with queen-size bed, a separate living room, a full kitchen and a balcony. There are numerous bars, cafés and restaurants within easy reach of Quest on Ward. There are also 2 shopping malls just minutes away. Hamilton’s casino is 200 metres away.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quest On Ward Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 200 jest wymagany po przyjeździe. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Credit card charge is 2.5%. NZD $200 cash bond if current valid credit card is unavailable. Guests arriving outside reception opening hours are kindly requested to inform the hotel in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. Please note that car parking is limited and subject to availability. Please contact the property in advance to pre-book a parking space, additional charges apply. Please note that this property requires a valid credit card for pre-authorisation upon check-in (debit cards are not accepted) or a NZD 150 per night cash bond, paid on check-in, to cover any incidental charges, damage to the property or excessive cleaning fees. This amount will be refunded after inspection of the accommodation. Please note that this property is strictly non-smoking. If evidence of smoking is found in the rooms, an additional cleaning fee may apply. Please note that this property has a strict 'No Party Policy'. Failure to comply with property policies may result in the eviction of guests and the loss of any deposits or payments made. Please note that there is no housekeeping service on Sundays and Public Holidays.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i kosztuje 10 NZD za dobę .
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 22 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą NZD 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 17 płacą NZD 45 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 1 roku płacą NZD 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, płatne WiFi, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, fitness, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: