
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Mangonui Hotel usytuowany jest w miejscowości Mangonui i oferuje ogród, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Coopers Beach – 2,2 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólna kuchnia, bankomat oraz bezpłatne WiFi. Obiekt zapewnia kasyno. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, a wybrane pokoje mają balkon. W miejscowości Mangonui i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak windsurfing, nurkowanie oraz nurkowanie z rurką. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kaitaia, znajduje się 35 km od obiektu Mangonui Hotel.
Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, kasyno, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, bilard, windsurfing, kajakarstwo, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, plaża, transfer, stand-up, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: