
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt 10 The Terrace oferuje patio oraz widok na jezioro. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Skyline Gondola and Luge – około 1,8 km. W okolicy domu wakacyjnego panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i jazdy konnej. Na miejscu do dyspozycji Gości jest balkon. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 4 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 3 łazienki z prysznicem i wanną z hydromasażem. Goście mogą podziwiać widok na góry. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt 10 The Terrace oferuje wannę z hydromasażem. Na miejscu dostępny jest sprzęt do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania wędkarstwa oraz jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu 10 The Terrace znajdują się liczne atrakcje, takie jak Queenstown Resort College, Queenstown Lakes District Library i Fear Factory Queenstown. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Queenstown, znajduje się 6 km od obiektu 10 The Terrace.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu 10 The Terrace o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 1000 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, narciarstwo, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: