
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located in a restored historic building in the centre of Timaru, The Grosvenor Hotel is just a 2-minute walk from the Intercity bus terminal. It is a 15-minute walk to Caroline Bay Beach. Featuring an on-site restaurant and bar, The Grosvenor Hotel Timaru offers accommodation with basic satellite TV and free unlimited Wi-Fi access. Each room includes an LCD TV, heating and an en suite bathroom, with tea/coffee making facilities. Guest laundry facilities and free on-site parking are available. An a la carte breakfast is available daily in the TGB dining room. TGB Restaurant and Bar is open daily for lunch and dinner and also offers room service.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. TGB: nieczynne od czw. 25 kwi. 2024 do czw. 25 kwi. 2024 TGB: nieczynne od pon. 03 cze. 2024 do pon. 03 cze. 2024 TGB: nieczynne od pon. 28 paź. 2024 do pon. 28 paź. 2024 TGB: nieczynne od śr. 25 gru. 2024 do czw. 26 gru. 2024 TGB: nieczynne od śr. 01 sty. 2025 do czw. 02 sty. 2025 Bar jest nieczynny od czw. 25 kwi. 2024 do czw. 25 kwi. 2024 Bar jest nieczynny od pon. 03 cze. 2024 do pon. 03 cze. 2024 Bar jest nieczynny od pon. 28 paź. 2024 do pon. 28 paź. 2024 Bar jest nieczynny od śr. 25 gru. 2024 do czw. 26 gru. 2024 Bar jest nieczynny od śr. 01 sty. 2025 do czw. 02 sty. 2025 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. If you expect to arrive outside reception opening hours, please inform The Grosvenor Hotel in advance, using the contact details found on the booking confirmation. Please note that there is a 2.5% charge when you pay with Visa or Mastercard credit card and 4% charge when you pay with American Express or Diners card. When booking [4] rooms or more, different policies and additional supplements may apply.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą NZD 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą NZD 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, bilard, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: