
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt Paradise Comfort położony jest w miejscowości Koror. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa, kuchnia, jadalnia oraz prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków, prysznicem i suszarką do włosów. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w ekspres do kawy, a z niektórych pokoi roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie amerykańskie, azjatyckie lub wegetariańskie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku niemieckim, angielskim, włoskim i japońskim, chętnie udzielą praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Koror, znajduje się 10 km od obiektu Paradise Comfort. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Paradise Comfort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby 6 lub więcej lat płacą US$10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Ponieważ z nieznanych mi powodów, hotel nie mógł mnie przyjąć, Właścicielka zaproponowała nocleg w innym obiekcie. Hotel zastępczy był znacznie droższy, ale po krótkich negocjacjach, Właścicielka zgodziła się na pokrycie różnicy w cenie.
Dodatkowo jako rekompensatę otrzymałem znaczną zniżkę na transfer na lotnisko.
Bardzo dobry kontakt z właścicielka poprzez WhatsApp."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: