
Zasady obsługi uczestników Programu PAYBACK na Hotele.pl
- Niniejszy dokument określa zasady przyznawania punktów Uczestnikom Programu lojalnościowego PAYBACK ("Program PAYBACK" lub "Program"), którzy dokonują rezerwacji zakwaterowania za pośrednictwem strony internetowej Hotele.pl ("Serwis", "Hotele.pl").
- Definicje
Operator - eTravel S.A. z siedzibą w Warszawie pod adresem: 00-807 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000394089, jako przedsiębiorca świadczący usługę pośrednictwa w rezerwacji zakwaterowania przez internetowy system rezerwacji Hotele.pl, będący jednocześnie jego administratorem.
Program PAYBACK, Program - program lojalnościowy organizowany i zarządzany przez Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, NIP: 527 255 88 71, REGON: 141088936, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000290350 ("Loyalty Partner") przy współpracy przedsiębiorców, z którymi Loyalty Partner zawarł umowy o współpracy ("Partnerzy Programu"). Informacje o Partnerach Programu aktualnie uczestniczących w Programie dostępne są na stronie internetowej Programu (www.payback.pl).
Regulamin Hotele.pl - regulamin korzystania ze strony Hotele.pl, którego treść jest dostępna pod adresem https://www.hotele.pl/regulamin.
Regulamin Programu - szczegółowe zasady funkcjonowania Programu, udostępnione przez Loyalty Partner na stronie internetowej https://www.payback.pl/regulamin.
Uczestnik – Użytkownik Indywidualny lub Użytkownik Korporacyjny, o których mówi Regulamin Hotele.pl, będący jednocześnie uczestnikiem Programu PAYBACK.
Usługa, Usługi – w brzmieniu zgodnym z Regulaminem Hotele.pl.
Hotel - w brzmieniu zgodnym z Regulaminem Hotele.pl.
- Zasady przyznawania punktów Programu za rezerwację Usług
- Loyalty Partner przyznaje punkty Uczestnikom na zasadach ogólnych, określonych w par. 6 Regulaminu Programu, oraz na zasadach szczególnych, określonych w niniejszym dokumencie.
- Warunkiem niezbędnym do przyznania Uczestnikowi punktów Programu jest podanie przez niego poprawnego numeru aktywnej karty PAYBACK w odpowiednim polu na formularzu podczas dokonywania rezerwacji Usługi. W przypadku nie podania numeru karty PAYBACK lub podania niepoprawnego jej numeru, lub gdy podano numer karty nieaktywnej, punkty nie zostaną przyznane.
- Uczestnik otrzyma 1 punkt Programu za każde wydane 2 zł tytułem rezerwacji Usługi, z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 6-8 poniżej. Operator poinformuje Użytkownika o liczbie punktów, które zostaną mu przyznane, podczas procesu rezerwacji Usługi.
- Punkty zostaną przyznane w terminie do 72 godzin, licząc od momentu zarejestrowania w wewnętrznym systemie informatycznym Operatora potwierdzenia przyjęcia rezerwacji do realizacji przez Hotel oraz Operatora.
- W chwili przyznania punktów mają one charakter nieaktywny i stają się aktywne, tj. możliwe do wykorzystania przez Uczestnika na zasadach Regulaminu Programu, w terminie 7 dni po zakończeniu pobytu objętego Usługą.
- W przypadku, gdy w trybie pkt. 3.7 Regulaminu Hotele.pl Uczestnik anulował Usługę, za którą zostały mu przyznane punkty Programu, zostaną one wycofane.
- Jeśli anulowanie Usługi, za którą zostały naliczone punkty Programu, nastąpiło w sposób automatyczny ze względu na nie pojawienie się Uczestnika w hotelu do godziny określonej przez Hotel lub Operatora w potwierdzeniu rezerwacji (tzw. "no-show"), wówczas punkty zostaną wycofane. Przepis ten ma zastosowanie w przypadku tzw. rezerwacji niegwarantowanych, o których mówi pkt 3.11.8 Regulaminu Hotele.pl.
- W przypadku, gdy w trybie pkt . 3.7 Regulaminu Hotele.pl Uczestnik dokonał zmiany parametrów Usługi, za którą zostały mu naliczone uprzednio punkty Programu, skutkującej zmianą wartości Usługi, nastąpi przeliczenie przyznanych punktów zgodnie z zasadą zapisaną w pkt. 3 powyżej.
- Informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Operatora, znajdują się pod adresem https://www.hotele.pl/ochrona-danych.
- Reklamacje lub zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości w zakresie naliczania punktów Programu Uczestnikom należy zgłaszać w trybie określonym w pkt. 14 Regulaminu Programu.
- Świadczenie usług przez Loyalty Partner w ramach Programu nie jest przedmiotem stosunku umownego istniejącego pomiędzy Uczestnikiem, a Operatorem. Za usługi te odpowiedzialność ponosi wyłącznie Loyalty Partner. Informacje dotyczące punktów Programu, w których naliczaniu pośredniczy Operator, opierają się wyłącznie na danych przekazanych Operatorowi przez Loyalty Partner. Nie przedstawiają one żadnego własnego zapewnienia Operatora w stosunku do Uczestnika korzystającego z usług dostępnych na Hotele.pl.