
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Designed for citizens of the world that likes open spaces, are sociable and for who possibilities are created by travels. Aloft Lima Miraflores combines music, design, and technology to provide a unique experience to its guests. Aloft Lima Miraflores offers industrial aesthetics, of urban inspiration, a sophisticated sense of design and a smart and flexible use of spaces. Aloft Lima Miraflores is part of Marriott Hotels & Resorts International, located on Av. 28 de Julio, one of the best areas of the city. Next to it, you can find Balboa Strip Mall, which has a great gastronomic offer and various fashion stores. In addition, you will be close to the best coffee shops, nightlife, the Larco Mar shopping center and the bohemian district of Barranco. It is just a few blocks from the Miraflores boardwalk, 22 km from Jorge Chávez International Airport and 14.5 km from the historic center of Lima The hotel offers 164 guest rooms, free Wi-Fi throughout all of the hotel, an indoor heated pool next to a terrace to relax while enjoying a signature cocktail, a 24/7 gym to have a daily energy recharge. Re:Fuel, a healthy food station and a 24/7 Gourmet Grab & Go that will delight even the most demanding tastes. At W xyz Bar you will find from signature cocktails that are renewed constantly to Peruvian cocktail classics. Our Re:Mix lounge is the place where our guests can "work and play", the perfect space during the day to host business meetings in our Tactic meeting rooms that can accommodate up to 80 people, and at night it is a fun place full of life to enjoy live band's performances.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aloft Lima Miraflores o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. In order to guarantee the protection and integrity of children and adolescents, and in compliance with Peruvian Law N°30802, all minors must present their ID and be accompanied by one or both parents and guardians. When booking 9 rooms or more, different policies and additional supplements may apply. We accept one dog per room until 18kg weight with a fee of USD 25 plus tax per night.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: