
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Situated in the picturesque town of Carvoeiro, overlooking Vale Covo, the renovated 5-star Tivoli Carvoeiro offers high standards of quality, ideal for family holidays and memorable events. The nearest beaches Carvoeiro & Centeanes are located around 900 meters. The refurbished rooms are spacious allowing superior comfort and convenience. With its elegant contemporary design, rooms are equipped with air conditioning, WiFi, a minibar, a TV, a desk and a bathroom with a shower. The Med Food & Wine serves fish and seafood in dishes inspired by the distinct flavours of the Atlantic, accompanied by delicious wines and a stunning view of the sea. At The One Gourmet guests may experience the soul of the Portuguese cuisine through a bespoke affair. The Mare Bistro, offers the freshest daily catches and produce. At the Tivoli Spa guests can enjoy a variety of treatments and find perfect balance in a memorable experience with its indoor pool, steam room and sauna. Tivoli Active is a fitness centre with advanced training equipment where guests can work out. Tivoli Carvoeiro’s facilities include 6 meeting rooms, most of them with direct access to the green, and capacity for 900 guests. In addition, a wide range of services are available for children including activity plans overseen by professional monitors. The hotel is less than 5 minutes’ drive from Vale de Milho Golf Course and Slide and Splash is 5 km away. Tivoli Carvoeiro is a 40-minute drive from Faro International Airport. Free on-site car parking is available.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za cały pobyt w dniu przyjazdu. Imię i nazwisko na karcie kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi Gościa zatrzymującego się w obiekcie. Wcześniejsze zameldowanie i późne wymeldowanie objęte są dodatkową opłatą w wysokości: – 100% opłaty za poprzednią noc w przypadku zameldowania przed godziną 10:00; – 50% opłaty za poprzednią noc w przypadku zameldowania w godzinach 10:00–14:00; – 50% opłaty za kolejną noc w przypadku wymeldowania w godzinach 12:00–16:00; – 100% opłaty za kolejną noc w przypadku wymeldowania po 16:00. Obiekt akceptuje psy i koty o wadze do 25 kg. Dostępność pokoi, w których mogą przebywać zwierzęta, jest ograniczona. Goście proszeni są o kontakt z personelem obiektu przed dokonaniem rezerwacji. Za pobyt zwierząt pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 25 EUR za dzień (maksymalnie 2 zwierzęta na pokój). Pobyt psów towarzyszących osobom niepełnosprawnym jest bezpłatny.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, zajęcia fitness, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Śniadania i widok z pokoju
Wady: Obsługa w recepcji i tragiczne łóżka. Noc była koszmarem. Materace miękkie i zarwane, wyleżane. Ogólnie jeden z najsłabszych 5gwiazdkowych hoteli."
"Zalety: Wyjątkowy widok z okna. Bardzo dobre jedzenie i obsługa. Basen o głębokości 3 m. Obsługa na basenie. Czysto i komfortowo. Polecam
Wady: Nieszczelne drzwi pokojowe przez co było słychać innych gości."
"Zalety: Czystość
Wady: Zimna woda w basenie"
"Zalety: Ladny był wyłącznie widok z tarasu i lobby.
Wady: Przez caly pobyc w naszym pokoju unosił się nieprzyjemny zapach. Nie pomagało wietrzenie i zalanie kratki w łazience. Obsługa mimo kilku zgloszeń zjawila pod koniec pobytu. Nie zaproponowało nam zmiany pokoju mimo zgloszeń,ze w pokoju zapach jest nieprzyjemny Śniadania bardzo średnie, slaba kawa. Zimna woda w basenie zewnętrznym..jedzenie przy basenie okropne. Hotel ładnie położony i nic więcej."
"Zalety: Przepięknie położony hotel, bardzo sympatyczna obsługa na śniadaniu, w restauracji oraz housekeeping. Bardzo wygodne łóżko.
Wady: Zamówiony pokój z widokiem okazał się pokojem z widokiem na basen (parter) - hotel pobrał kwotę za deluxe z pełnym widokiem na morze. Hotel nie dostosował się do prośby o podwójne łóżko, zameldowanie było opóźnione o 30 minut (15:30). Dużym problemem są karty do pokoju - kilka razy trzeba było się udawać do recepcji by zaprogramować kartę na nowo co jest dużym problemem przy tak dużym obiekcie."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: