+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Quinta Manhas Douro położony jest w otoczeniu przyrody i oferuje restaurację oraz odkryty basen z przepięknym widokiem na dolinę rzeki Duero. Usytuowany jest on w miejscowości Provesende, na terenie wpisanego na Listę światowego dziedzictwa UNESCO regionu winiarskiego Alto Douro. Ten wiejski dom oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach dwuosobowych, wyposażonych w eleganckie meble. W każdym z nich zapewniono łazienkę oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest ponadto bezpłatne WiFi. Goście mogą delektować się posiłkami w zlokalizowanej na miejscu restauracji, w której serwowane są tradycyjne dania kuchni portugalskiej, a także słynne wina z regionu. Na miejscu znajduje się też bar przekąskowy, który zaprasza na lżejsze posiłki, a także bar, w którym podawane są orzeźwiające napoje. Po ożywczej kąpieli w basenie Goście mogą relaksować się w otoczeniu pełnym zieleni, winnic i wzgórz. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym wędkowania i turystyki pieszej. Zewnętrzną część posesji porastają drzewa oliwne, winnice i rozmaite drzewa owocowe. Pinhão, jedno z najpopularniejszych miejsc turystycznych w dolinie Duero, znajduje się w odległości 13,5 km od obiektu Manhas Douro. Odległość od brzegu rzeki Duero wynosi 11 km. Obiekt Quinta Manhas Douro oddalony jest o 122 km od miasta Porto oraz o 126 km od tamtejszego lotniska.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quinta Manhas Douro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Numer licencji obiektu w Portugalskiej Izbie Turystyki: (TER) 4969.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: